Uva durante a gravidanza - 3er trimester

A lista di i prudutti chì pò esse manghjatu da una donna in una pusizione interessanti hè cunnisciutu à quasi quattru. Ogni sapiutu chì i migliori futuri si manghjianu solu l'alimentariu più bellu, perchè oghji ùn hè micca solu nantu à a so salute, ma ancu u futuru di u zitellu. I frutti, ligumi è e bariate sò esse presentati in a dieta di una donna incinta, perchè ùn hè micca solu un magazinu di vitamini, ma a fibra chì ghjustifica a lotta fenomenu stagnante in l'intestinali. Tuttavia, ùn si scurdate micca chì ci hè una parolla di leghje "contruversi", per esempiu, fragole o uva, chì in u gravidenza, cum'è in u 3 trimesteru, è prima, avete manghjatu cun cura.

Quandu ùn avete micca manghjatu uva?

Dighjà abbastanza assai tempu, l'allergistici anu purtatu bachi di variità negra è russa à a lista di prudutti chì pò causanu una reazione allergique in l'umani. E donne sò in una categurìa di risichu ancu s'ellu ùn anu mai avutu una reazzioni simili prima. Inoltre, hè in u terzu trimesteru chì a raghju pò esse una reazione negativa à stu pruduttu in un futuru picciottu. Ma a dispirazioni ùn hè micca necessariu, perchè parechji varietà di uva raghja, è i medichi ci ricinuamu chì e femu in pregnant si manci.

U secondu fattore perchè à l'ultimi etaati di u raghju ùn hà micca bisognu di manghjà hè u valore caluricu di stu pruduttu. Sicondu a varietà, 100 g di bogi cuntenenu da 70 à 150 kcal, chì sò assai. Inoltre, ùn eseguite micca di a sucrose è di u glucose, chì attivamente aiuta per acquistà libari extra. Per quessa, se pensendu in pesu, a prutezza di a raghju, micca solu in l'ultimi settimane di gravidanza, ma ancu di prima, saranu micca ambigus. Un'altra cosa, se una donna hè sottopumma in u pesu, e poi li mèdici permettenu manghjà varietà bianchiale di questa bacca, ma micca più di 250 grammi per ghjornu.

Inoltre, uva prima di nascita, è micca solu, pò causà disturbi e flatulence di u intestinu. Sì à pena questa causa, si ùn ci sò micca altri contraindicazioni, ponu a firmà una donna incinta per avè un picculu santu.

Ùn vi scurdate di e benefizii

Forsi, queste sò tutti i consucciate chè avè avè pigliatu stu bacca. Ma hè pussibile di parlà di e benefici assai è hè, prima di tuttu, in a presenza di un gran numaru di vitamina B, à u vitamina A, R, C. In addition, i raghji cuntene calcium, iron, magnesium, phosphorus, zinc, potassium è manganese. Tuttu chistu addiventa un pruduttu utili è prezzu.

Allora, siddu vulete scherziò stu bagnu sucu, ma avete prumittimu di dà nascita, ùn anu aghjustatu. Assicurà e vostre picciottu cù un pezzu di uva fresca, perchè u dannu di un tali quantità ùn hè improbabile ghjustu, è i benefici seranu ghjustu.