Tagliere di vetru

Senza una cortadura in a cucina in qualchi manera - in u prucessu di preparazione di i piatti, avemu a tagliate, chop, beata è cut. Per a cunvenzione di e donne di casa, sò assai inventulati variate varietà di curreghja, inclusi i vitrati. Avemu da parlà di i so vantaghji è i disvantages in questu articulu.

Tagliere di vetru è prufani

I primi e principii vantaghji di una vetru di corta abbastanza hè a so cumplessiva. I so artighjani è artisti anu riittatu veramente maestri maestri nantu à elli. Ughjetti di vetru, cù dipinti d'animali, d'occhi, di fiori, di verdura, di frutti è di paisaghji sò pocu cumuni è seranu un accentu brillanti in l'internu.

Trà tutti a varietà, pudete sceglie sempre u cartulare chì cunvene un particular stilu di cucina . Un ghjocu di vetru, in fattu un stile, diventerà una veramente decorazione di l'internu. Ogni hostess hè felice cù u donu. Tali furmati di corti pò esse usati no solu per preparalli platti, ma ancu per a so bella presentazione.

Ogni vantaghji di i glass cutting boards per a cucina sò in a so funziunalità è a cunvenzione. Tagliata nantu à elli hè assai còmpiu, nantu à a so superficia ùn anu mai scratchesi è altre danu da u cuteddu. Ùn avè micca assume l'odori à tutti, sò fàciule di lavà.

Grazie à i petti di gomma, i pannelli di coghju ùn sciddicate micca nantu à a tavula. E, grazia à u vetru resistente à calori in a pruduzzioni di u tribunale, pò esse usatu cum'è un stand for hot (à 260 ° C).

Di i disadvanesses, pudemu nutà u so pesu - hè più in comparatione cù l'analogi di plastica è di silicone. In ogni modu, questu pudendu esse un obstaculu significativu per a so compra. Hè ancu digià duurà, chì, in ogni modu, ùn hè micca sanu sanu sanu sanu sanu, cum'è sò fatti di una ceramica di vetureli forti, resistente à chips e cracke.

Qualchidunu ùn piace u sonu articulu sviluppatu durante u prucessu di corta nantu à u vitrughju. Questa negativu pò esse cunsideratu assai cunnizzioni. Ciò chì hè più impurtante hè chì i culteddi sò persici in u vitrughju, perchè ci anu da aghjustà più freti.