Dior Collection - autunno-invernu 2015-2016

A marca francese di i vestiti di a moda di a donna Dior presenta a l'attinzioni di i so fannii una nova coleta di u ventu-invernu 2015-2016. L'idee principale chì guided the designers, hè stata a rinnovazione di l'evoluzione populari di stagioni precedente, in quantu a cumminzioni inusual di colori è texturizati di u tela in novi prudutti. A ligerezza, a facilità, a rutina è l'eleganza sò i qualità principali chì si ponu rintra in novi mudelli. Se vulete essiri raffinatu è femine, ma di listessu tempu si sente cunfidatu è indipindentuale, allura a robba di a famosa casa di moda Dior - ciò chì necessite.

Clothes Dior - autunno-invernu 2015-2016

A maiò parte di i designaturi di l'attenzione Dior hà rimessu a vestiti in a cullizzioni invernu l'inguernu 2015. Sicondu i designatori, questa vesti, cum'è no other, hè impurtante in u vestitori di a donna. In questa stagione, a durata propriu di i novi mudelli - midi, è l'attu famosu hè a ghjuvannula A in forma.

Tuttu propriu fimminenza è elefantà pò esse tracciata in a linia di u cummandu di a cullizzioni di Dior oghje-invierno. Disegnaturi offerenu un vestiti cum'è cunfettu cù pantaloni di una statura curta, mentri a parti suprema di u settore, per contru, hà un corpu allargu. Per un periodu più cáliu, i diseggiani di a moda rienzione di sustituverti guatises rigulari cu chloe senza manichi. E i mudelli per u fretu è l'invintu caldu sò distinti da a nota di a direzzione maschile è u stilu di pisci, chì hè indicatu da i speddi angulari angulari, u stilutu liberu di chloe è i chjappi, è l'assenza di qualcunu delezione.

I mudelli di costumi Diorghje l'invernu 2015-2016 sò rapprisintati cù taglicini è capelli di pelle fatti cù pane naturali. Questa linea di a cullizzioni hè chjosa cù u play di culori chjamati da i diseggiani. I diseggituri si sò alluntanati in solu solu di culori di i tonalità oscure è bassu. U vestibulariu superiore cumprenni sfarenti sfumature di verde, blu, rosso.