Torta "Peach"

U cuncepimentu "Peach" vi falla ricurdà di una zitiddina senza sapè è poverà cun un gustu deliciosu. Sta destra originale hè stata durante l'era soviètica u più grande delicatessine.

Cumu pudè cocilu un pezzu "Peaches" sicondu GUST - una ricetta?

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Registrazione:

Preparazione

I ozii sò cumminati cù u zuccaru granulatu in un coltu prufunditu convenientu è sfracicate cun un mezcladoru finu à chì i cristalli dulce homogeni è dissoluti. Allora aghjunghjene a crema agria, soia brutta, u zuccherinu di bagnu è battimano una volta à luz. In seguitu, sift in una magnifica mezcla di farina di granu è amassi a pasta. Hè da duverevamu, avè una uniformità di uniforme plastica, senza pegà à e mani.

Dividemmà a massa ricivutu cù vint'animi, rintelu i boli, pressu à un ughjettu, furmendu un pezzu mezzu, è poni nantu à una pappaglia chì hè stata prustituata di carta pergamosa.

Determina u pane in un pre-caliu à u 180 ° furmellu per vinti minuti. Per assicurà chì, durante a robba, a superficia di a pasta ùn mancunu furmazioni, ponu un cuntaininu d'acqua nantu à u fondu di u fornu.

A piglia prestu, avemu chjappu u palcu per i pasticci, è raparemu u core in qualsiasi modu cumu.

I castagni di l'amanduli sò chjappi in acqua calda è si abbandunate di deci minuti. Allora i guverna da i pelle, lasciate per decèzi pezzi senti, è u restu chulemu u pozzu in a tazza di u blender.

A puntata hè rotta cù l'aghjuntu di u zucchero pulveru à u splendore, cernice à a massa di farina resultanti, aghjunghjene crema è latti è rumpule cù un mezcladoru o battiu finu à liccà.

Scappi la massa in una puchina cù un fundiu spissore è fate u focu. Warm up, stirring, a ferite è stand up until thick. Allora aghjunghje l'amanda di l'amandula, mettite è lasciate finu à ch'ella sia acquistatu solu

U so grassu si miserà cù u latinu cunghjuntu è split cun un mezcladoru finu à u gustu. Puderete aghjunghje petite porci di latti cremosi à u custardte è anch'elli u battèsimu. A crema à i pasticcerie "Peaches" hè prestu.

Pieni i cavities limite cù i piume di i vaccini purificati, pusonu una fruttu à u centru è aghjunghje à e dui metalli, formant un pezzu.

Da e carotte è di bacche aghjunghje u ziddu è stabiliscenu in diverse cunchi. Ghjunghjenu i nostrii di u sole in u zuccheru di zucca, è a secunna in u bagnu russu. Pudemu ancu in panura in u zucchulu granulatu, pusendu nantu à un pezzu è i mette in un locu frescu per dote oghji. Dopu à u tempu hè passatu, i pasticchi sò stufiati è pronti per l'usu.

Ricetta per fà u pezzu "Prugnoli" cù cunfitturi

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Registrazione:

Preparazione

Mittite l'ova cù u zucchero è u zucchero di vellinu finu à l'ombra. Pò eseguite un ombra prima di oliu vegetale è battimò. Avà aghjunghje a farina tamanta, incubata latte furmagliu pagliaghju è furminite à a mansa uniforme è finta. Forma da ellu un parechje parechje di bundeddi è pustate nantu à una piccula di fragenza, chì hè preinutu cù u pergamena. Aghjunghjite a fugliale per vinti minuti, pre-acheterdu u furmellu in anticipu à 180 °.

Avemu i prudutti di i prudutti caldi à un statu calde, scaccià u core cun una cullette, fate ellu cù cunfettu è combine cù pariglii, formanti i pesche.

Da e carota è di bacchi squeeze u zucchero, dip un barrel of cake in a carota, è u sicondu in u zitellu di zuccherinu è scorci in u zuccherinu.