Terminal states

L'estati di a Terminal hè una situazioni difficili, duranti a quali u corpu equilibri à a traccia di vita è morte. A peculiarità di sti stati hè chì unu ùn pò micca esse fora da l'indipendenza, senza assistenza medica. Ci hè parechji tipi di stati finale di l'asfixia umana, cum'è, reaccions di scazzetta (fainting, collapse). Qualcosa di sti cundizioni necessite assistenza medica urgente.

U statu finale di una persona hè un colapsu

U culleghju hè una forma aguda di insufficiency vascular, chì cunsiderà chì u tonu di i vetbi hè ridduciutu assai è a massa di sangue circulante hè ridutta. Per via di questu, ci hè una flussione di sangue venoso à u cori, una dramaturgia dramatiche di a prissioni sanguinosa, chì prupone l'ipocesi di tissuti, è primurà - significativu cum'è u cervu.

Ci hè parechji tipi di un statu terminale, cum'è colapse:

  1. Orthostatic (succorsu cum'è u risultatu d'una risparmiata di sangue da a testa, chì spessu succidia quan a pusizione di u corpu cambia da u livellu horizontale à a verticale).
  2. Infectious-tossica (si faci in i Stati setti).
  3. Cardiogenic (succèdia cù a malatia di cori).
  4. Pancreatogica (posibbili in casu d 'esagerie di pancreatitis).
  5. Intoxicating (assuciata à a intoxicazione di u corpu).

I sintomi di sta cundizione terminale sò sìmuli à quelli di syncope: bruttura generale bruschetta generale, mareosità, palatura di a pelle, dispinea, pressa di goccia, affissante, sudore fretu. À u listessu tempu, ùn ci hè sporta micca nuvuli di a cuscenza. Per aiutà u paci, deve esse situatu sottu un pendentiu, perchè chì a testa era sottu à u corpu. Normalmente prescriva l'adrenaline o norepinephrine è cardiac drugs.

Cundine Terminal - fainting

Un depressu hè carattarizatu da una sguita pèrdita di a cuscenza per l'ipoxica di u cori per un pocu tempu. U solitu si faci cù teme, dolore, stuffiness, etc.

A clinica di u terminale hè cunsistenti di a perdita di a cuscenza, a palmu di a pelle, u sudatu friddu, a diminuzione in u pulse è a pressione, è a dilatazione di i pupulati. Per aiutu per bisogna à stà una persona, dà à respira ammonia, assicura u flussu di l'aria.

U situ termale hè un scossa

Chocchione hè un prucessu chì hè stata cunziguenza di fatturii stremichi è hè carattarizatu da presse pressitivu, soberexcitazione è inimpedimentu di u sistema nervu cintrali, l'ipoxica di l'organu, l'ipperfusion di u lettu microcirculatory. U shock is traumatic, anaphylactic, burn, septic, hemorrhagic, cardiogenic, pancreatogene, hemotransfusion e hypovolemic.

Ci sò solu 3 fasi di u statu terminal:

  1. A 1 ° fase hè erettu: u paci hè stimatu, i bullets sò più frequenti, a pressione risalca, a dispinea apparissi.
  2. A seconda fase - torpidum: accumenza cù l'inzuccheria di u sistema nervu - a presa pressa, u vulume di sangue di circula diventenu, i rifletti diventanu opprissati.
  3. 3a fase - terminal (o paralìticu): u corpu sottuponghje un colpu - a prissioni hè sottu u normale, u pulsu hè micca pruvatu, a pelle hè diventata mortale pallida, un possibili fatale hè pussibule.

In questu casu, sò distinti i quatru stadiu di u scossa, a prima di u quale hè a più faciule, u quartu hè u più pesu, vicinu à l'agunia statale. In casu di scossa, l'assistenza urigginariu hè necessariu, durante quandu a causa di scossa hè eliminata quantu pussibule, u vasocompressore, l'atygistamine è a preparazione hormona sò aduprata, ecc. In i casi i casi severi, anesthesi generali hè realizatu. Questa cunnulazione di terminale è a morte clínica sò troppu vicinu à l'altri, perchè ùn pò micca prusizzioni cun l'assistenza medica.