Caracalla africana Ahatina

Akhatin hè un caraggiu giantinu africanu, cunnisciutu per u so grande tamantu. In u Guinness Book of Records, hè nutatu una bellezza chì pesa più di cinque centu gramma. Ma di solitu ùn sanu micca più di centu trenta. U caracalla hè una criatura lenta è si move à una veloce di un centimetru per minu. A cumpagnia no ha cunnisciutu un apparatu audettu o di voce. Ma l'Africani sò assai intelligenti. Puderanu esaminà totului di rifuggi cundiziunati.

Comu a cura di i caraccini africani?

Un babbalu africanu hè in casa in u terrariu, in quale hè necessariu di mantene l'alta humidità. A temperature in l'abitazione di u babbaluciu duveria esse almenu vinti gradi.

À u fondu di u terrariu, deve situate a soccia di umidità cù una prufundità di sei centimetri. Caracalla addumata brillanti ùn ci piace micca, cumu per capisce micca solu cù l'ochji, ma ancu cù l'aiutu di caghjuli sensibili di u lume in u corpu. Per quessa, l'illuminazione in terrurale dissipate una schjattula o custruisce una spiaggia per Akhatina, unni puderiau amparà da a lumera eterna.

Ogni gargànianu africanu piace nanzu. Puderanu lavà sottu à u grigiu, sustituì in un corpu dèbule di acqua calde.

Chì per alimentate u babbalu africanu?

Hè nutata chì i caraccioli sò omnivali. I manghè ancu carne. In casa sò deve alimentatu cù frutti è ligumi, funghi, diversi pagamenti. Ùn serà micca contru grass - clover, pianta è dandelion. Dà i pezzi animali, u poultru è u biancu è, sicuru, a carne.

Akhatin sò tantu sensitivu in i prudutti chì ponu esse dinò ancu cattivu di legumes è frutti. È ùn avete a paura chì vi sarà poisonatu, se qualcosa ùn piace u babbu hè micca manghjatu.

Malgradu l'omninoturanza di l'ahatinas, hè strettamenti pruibitu per dà salade, piccante, pickled e dolce. Evita in a dieta di i fumocchi è frittu. Ùn hè bisognu di accustomà una petite à un tipu di alimentu - questu porta à un desequilibri in u corpu di l'animali, chì cumincià à rinuncà altre alimentu.

Hè interessante chì u culore di u cunchju di un babbalu dipende da quale hè alimentatu. Allora, siddu si manghja assai prudutti "belli", per esempiu, pumati, pezzini rosati o zappagini, u cascarru sarà bella è brillanti.

Quante volte per alimentate una carattere giganti di casa ? Sì avè un ghjovanu specimen, da una volta un ghjornu. Beni, è se già "adulti" Africanu, solu dui - trè volte à settimana. E ùn pruvate di mette in petite nantu à una dieta. U caracariu sapi quantu à manghjà. Ellu sempre ferma u tempu. Ma u restu di l'alimentariu hè megliu per lavà, perchè ùn ci sarà micca parasites è mosche.

Ahatine necessita di calciu per fà una cunchiglia. Eccu, u casgiu di cotti, caspi in u casgiu naturali, u biancu, u calcariu è parechje altre cose sò vende à u salvata. È chì u caraccu avia avutu qualcosa di vìviri dopu à manghjà, l'acqua u terrariu cù l'acqua.

Cumu si raghjunghjenu i africani?

U babbalu Africanu hè di natura una hermafrodita. Solu quì u ghjovanu ghjè soltu masculu, è i rappresentanti maturu sò femine. Perchè, per appruntà e prupietà, settle in un terrariu animali ghjovani è adulti.

L'ote di diferenza di ahaatin sò simile à u pollulu. E l'embrianu si sviluppeghja in elli da quarchi ura à deci anni di ghjorni à una temperatura di quinze gradi. È i principianti ùn anu mai esse evacuati da l'adulti, postu chì mureru senza i prudutti di a so attività vitali. In prima, i zitelli viranu in terra. Ùn hè necessariu di sguassate fora da ellu, elli stessi se risponu quandu u tempu vene.

E quante alcarà attuale africana? In ghjiru à quattru à sei. Ma passa chì vive à deci.