Cosa da fà cù vipèritu?

In fattu, e serpente mossi i ghjente ùn hè cusì spessu. A maiò parte di i rèttili preferanu per evitarà i cumuni, per questa raghjone, in fattu, l'abitanti di e nostri latitudini pensanu à ciò chì facenu cù a piccula di un viper hè micca cusì spessu. L'invasioni di serpente solu se una persona si avvicinavanu inesperu, è ùn anu micca scopu di trasladà in un locu in un locu sicuru.

Cosa da fà cù un viper bite - primi aiuti

Quandu l'esperanza longa mostra, quelli rèttili chì avete avutu u tempu di avè notte sò micca periculosi. Probabili, anu vistu prima è avà solu mantene una distanza sicura. Strikes sò infatti in a maiò parte di i scies, chì parevanu avè uricatu da a nunda.

Se l'incidente si sviluppau, quarchi cosa di fà dopu una vittoria hà bisognu à fà. U vientu chì si spargiu rapidamenti in u corpu ferma assai problemi. Immediatamente dopu u danni di tissuti, a persona attacca senti un forte u dulore. Dopu qualchì minutu dopu dopu, a ferita otiu è picurinu chjaru si prisintani in tuttu u spaziu di l'edema.

L'altri caratteristiche caratteristiche di piccati di serpente includeu sintomi simuli:

Mida di l'assistenza:

  1. U primu a cosa di fà quandu ci sò signalis d'un viper muzzicu in u boscu hè di calà a vittima è di furnisce a pace. Piuttostu chì l'aricchinu hè frigoriferi, più veloce u velu sarà sparatu in u corpu. À questu mumentu, u paci ùn pò micca spustà in tuttu, per quessa, hè necessariu di liberà à un locu sicuru cumu cun u so propiu. Hè ancu desirabili per sguassà tutti l'ornamenti è l'accessori da a vittima, perchè ùn ci hè micca cumpressione di i tissuti quandu u edema sviluppa.
  2. Un sciczione impurtante durante u primu aiutu hè a rimorca di u velu. Attu immediatamente. Dopu un pocu minuti da l'incidentamentu, hè necessariu chjuderà a so sustanciale periculu, pressu pressu a ferita cù i vostri ditte. Per toxine ùn sò micca dannighjate, a bocca pò capiscende perchè acqua - diluirà u velu. Continuate u prucedimentu duverà circa un quartu di una ora.
  3. A ferita neve sia desinutata. Per queste scopu, l'uruguaia di l'idrosanàmulu o suluzione d'alcoliche hè adattatu. Dopu lavatu, un puddaru sterile hè appiicatu à a bocca.
  4. Per vincinu cù una muzzicola vittoria sò fora, avete bisognu à fà u tè affettatu. Abundanti eddu è u cunsumu di l'alimentu likuru averanu cuntribuiscenu à a ricuperazione. Per u trattamentu di qualsiasi vìviri, solu per u cafè stimulante.
  5. Se necessariu, u paci ùn pò fà respirazione artificiale.

Ciò chì in u casu di un viper muzzicu ùn valerà fà?

Parechje ci credi chì neutralizà u velu di vinu pò aiutà l'aiutu. Questu hè un grande cuncepimentu. I prudutti forti ùn aghjunghje micca una cundizione è in ogni modu ùn prompuri micca cunvaliscenza.

Ci hè ancu una lista di altre cumerzii chì, quandu venenu da venus di serpente, sanu solu perisce:

  1. Ùn abbrucià a ferita cù l'oggetti cali, l'acidu nèrticu, u potassiu causticu.
  2. Hè contraindicatu per fà una incisione in a bocca. Per elli in a ferita pò sbaglià in l'infezzione.
  3. Harm cumpressa caliu à u paci.
  4. Ùn hè micca cunsigliatu di coperà una zona malduta di a pelle cù assai ghjacci. Queste disturbà a circulazione sangue.
  5. À i prublemi cù u prucessu di sangu prufani l'applicazione di un tourniquet. L'ultime solamente accelerà i prucessi necroti in i tessuti. È u velu sarà cuntinuatu à spàrghjela in u corpu.