Olariu elettu fattu di ceramica di vetru

Plate - un attributu integrale di ogni cucina , pudete dì "santu di sburilli" di ogni hostess. E accunsente cù u sviluppu di u prugettu scientifica è tecnologicu di u ghjornu chì stu dispositiu porta micca solu a funzione principalu di a cucina. I platti moderni sò cusì bè chì ponu diventà un elementu sanu di u decoru di a vostra cucina. Eppo è di a multifunctionalità di sti prudutti di e casali è di parlà ùn hè micca necessariu. Ricertamenti, a popularità hè avè ottinutu un cozindu elettricu da ceramica di vetru.

Fruttiviti certi-ceramica

I platti certi vetri figurianu nantu à i nostri mercati relativamente pocu. Sembe cusì un furnutu electricu hè pocu spaziu: invece d'abbruciatori da i briganti chì hè cuparta cun una superficia spiunata lisa. I burners nantu à questu sò simuli indicati. A ceramica di vetru tenece a temperatura alta (à 600 ⁰С!), Ma questu ùn hè micca u so vantagevulimu. U materiale hè una cundizzioni termale ùnicu, perchè chì a platea calda à quasi istantamente. Questu ùn hè micca veramente pertinenti per questi dani chì anu stati l'electricità di altri tipici, induve i pani calori sò caliati per un tempu largu assai. Inoltre, a bagnera di vetru ceramica ricrezza ancu quasi di manera immediata, perchè ùn hè micca putente di cremà cù u dispusitivu.

Malgradu u fattu chì i sti prudutti sò costu, sò più di cumpensà a so coperazione di u caloru; finu à tuttu, solu a cale striscià si cale, u calori ùn hè micca datu à a superficia entera.

Certu, ceramica di vetru sò i so erbelli. Prima, esiste cura particulare. L'ingressu di zuccheru, acqua fridda, plastica sopra a so superficia ùn affetta micca a so cundizione in u megliu modu. Cumu complexità è cun quellu di lavà a chjave di u vitru-ceramica. Per questu scopu, solu un strumentu specialu hè adattatu. Hè appiicata à a superficia, sottu cun un pappulatu di pappagallo o napkin, è lavine cun un pappagallou umitu è ​​à a fine secca pulita. Siconda, no tutti i platti sò adattati per sti platti. I platti avianu a essiri cun un spaziunatu è ancu culore matt senza danni e preferibile cù l'etichettatura "per ceramica di vetru". Inoltre, anche a so forza, a chjesa di vetru ceramica hè sensibilita à l'impacti puntale.

Comu sceglie un coitore elettricu da ceramica di vetru?

Prima chì l'arricerca elettrica d'altu pruduttu da i ceramica di vetru fubbe pruduttu un pezzu chì hè stata fatta in u settore di cucina. In ogni modu, in vista di a pupulazione di i dispusitivi, assai marchi venenu vendi stufei electrici di cucina.

Ancu di cumprà una attribuita di cucina, decide per voi ciò chì hè necessariu - un paleta elettrica d'alimentariu fissa di ceramica di vetru o un mudellu stand-alone. A questa versione hè furnise cù un forno . Nota chì certi superfici sò cuntrullati da u pannellu di u forchettu, per quessa, sò dipendenu. I superfici indipendenti, rispettivamente, sò cuntrullati autonomi.

U cuntrollu in a stufa electricale di vetru ceràmicu hè a più spessu sensitiva, chì face possibili regulà u burner più convenientemente, più suvi è chjaru. Sì, è cura pè e tocchi chjavi è assai più faciuli. Inoltre, tali platti, per regula, sò multifunzionale. Ma mudelli cù meccanica a cambiamentu sò più prezzu.

Quandu sceglie un coitore ceramicu, fate cura à u tipu di burners. Rapid, in quale un spirituu nichrome hè utilizzatu com un elementu di calori, scaldanu da 5 à 12 seconde. Chjamaturi alogini induve una spirale è un luglio halòggenu, sò caliati in 1-2 sondi. I platinò di induczione sò rinfriscati da creà un campo elettromagneticu.

In quantu à i pruduttori, u segmentu di prezzu più pocu hè rapprisentatu da i prudutti di Mora è Beko. E mudelli multifunziunali, i panni integrati è i panni stand-alone sò rappresentati da ei marchi com Electrolux, Ardo, Bosch, Jacuzzi, Zanussi, Samsung, Indesit, Hansa.