Living Mat Mat

U tema di a ghjiniraghju naturali di l'spazii di vita hè assai attuale. Sì i patroni di casa di paese cù siti chì decidenu u duminiu ùn hà micca calculatu u travagliu, da quì à i residenti di megacities, ghjardini hè un prublema. Prima, ùn sò micca tanti piazze in appartamenti standard per fassi scupriri e piante. Siconda, necessanu sempre cura. U terzu, i piaghji urganizzati in e cantonni in i testi sò trite. Ma ci hè un modu di modu!

I disinfettii principali di u ghjornu chì travaglianu nantu à u tema di paisaghjistu ùn solu i caghjude davanti à a casa, soffiani, chjusi o muri, ma ancu spaziu internu di vita. Sperimentanu cù qualsiasi superficie induve una pianta viva ponu esse postu. Cunighjate è cuntable coperto cù grass, ceppi in pezzi, piani cù isule di vegetazioni sò tutti micca solu assai originali è belli, ma ancu utili per a salute di l'abitanti di a casa. Eppuri, quandu sò stati prublemi di novità sò statu introdutto solu in camere è di a cucina, u ghjornu oghje u turnu à i bagnu.

Soluzione innovadora

Uni pochi anni fa, u designer Nguyen La Chanh (Nguyen La Chanh) sorprendenu u mondu cù a so stessa è solu solu simplice. Una donna svizzera hè stata cun l'idea di creà una tapitera viva da i pianti à u bagnu. Questi locali sò in casi maiò inadegwate per i zitelli di i pianti viventi, perchè l'illuminazione hè artificiale, ùn ci hè nè windows, è l'umidità hè abbastanza alta.

A Signura Nguyen di settanta cunfine di muschio creò una matta originale originale, cura di quale hè assai simplicità. Ùn deve esse riabilitatu, perchè e piante sò l'umidità chì l'aghjunghje à i pani umidi d'un omu chì, dopu a piglià un bagnu, passi in a rugna.

Per creà stu rugitu, chì immediatamente principia à esse cunsideratu un travagliu di l'arti di disignu, u designer t'hà utilizatu trè tippi di muscolumma: foresta, globulare è impurtata da l'isuli d'Oceania. A so basa hè u materiale di u Plastazote mudernu, chjamatu ghjuvellu di polietilene di alta densità. Stu materiale hè carattarizatu da una inertzia alta è a neutralità chimica. In sò sparghje dipresioni globului, in quale si sò piantati i filòsufi di muscuni. Nisunianu o sustrato per u crescita di i pianti hè necessariu, è e fruntiere di depressioni naturali impida u crescente excessiu.

Avvanzi è disadvanessamenti

U vantageurgiu principali di una tappa vivita hè a so natura. A causa di e proprietà naturali di u muscuni, u nivellu di umidità in u bagnu pò esse mantinutu à u nivellu normale, cum'è e piante assorbiscanu l'acqua di l'umidità. In questu casu, a stanza hè colmu di l'ossigenu.

Doppu a manera di bonu dopu u bagnu per passà in una superficie suave è spaghetti, è ùn deve micca dì! Di sicuru, questu hè incomparable cun a sensazioni di fugliale fugliale o u legnu seccu. Inoltre, a tapette ùn hà micca listessu pudore. Ci hè un'altra avantura impurtante: a muscola hè propietariu bactericida. U moltu di u musculu hè una solu ideale per quelli chì sò furzati à vive in cità urbani, distanti da a natura.

Sfurtunatamente, ci sò i disunificii per questa solu di designe. U primu, ùn hè impussibile di chjamà u muscone durable, è cù l'usu di ogni ghjornu di u rugitu a perdita di l'aspettu atractivo è ancu a morte di i pianti sò inevitabbili. Siconda, u so costu hè altu abbastanza (u prototipu di costu u inventore 300 soldi). Ma, malgradu i matte, Nguyen La Tien hè in cerca di investituri per a pruduzione massima di tapite viventi. Quale sapezza, in un futuru vicinu, sti pezzi di mossu rimpiazzarià i revestimenti di pavimenti tradiziunali per i bagnari ?