Cunnette di cortini per u salottu

U salottu hè un tipu di "facciata" di l'appartamentu. Hè in questa stanza chì vi riceve ghjunghjenu, passene a notte tranquila cù a to famigghia è puderebbenu sughrtiri dopu un ghjornu di longu di ghjornu. Per quessa, u disignu di u so internu deve avè avvicinatu cun special attention. Ùn ci hè micca cusì chjucu quì, è ùn ponu micca: u culore di u pianu è a mura, u tapiceriu di e bufali è u soffiu, l'illuminazione, i cortini ... Avemu da parlà più nantu à questu quì.

Caratteristiche

Tuttu quale chì almenu una volta in a so vita hè stata fatta in riparazione, sapi chì i cortini sò scelti di sceglie l'ultima. Hè spiegatu bè semplice: i cortini originali per u salottu sò, per suprattuttu, boni, ma duvite esse, prima, fit in u carattere in u disenvinu generale di l'abitazione, è, sicondu, si mischianu in u colore cù u wallpaper. I più populari oggi sò e seguenti variità di cortini:

  1. Curtains classico . U megliu, ma à u listessu tempu, una versione stylili, chì hè un tela apposta. Per a costura qualsiasi materie si usa - unu o parechji. Puderete annantu à l'attraversò chì facenu e tocu in u tulu, per bisogni o aneddu.
  2. Cortini austriaca . Circhi Fatturiti, è u fondu di elle pristabiruetsya folds. U vantage principali hè ch'elli ponu esse stati altri altri.
  3. Cortini siciliani . Hè representatu un tipu di scrizzione chì, cù l'aiutu di un mecanismu specialu, hè guardatu annantu à una parete o un marcu di finestra. Ammisu usatu ancu in loggias e porte.
  4. Curtains romanesi : tela stinnilica nantu à una struttura rígida, misu nantu à a finestra. Puderanu mover in modu liberu, per alluntanassi, formando un accordione.
  5. Cortini francesi . Distinciatu da i pleitini magnifiche, graziamente drachse à longu u largu. Hè una forma semi-circular.
  6. Cortini italiani . Ùn permettenu aperta a finestra à a fine per attaccà a parte suprana. Diagonalmenti, sò intercepte da un bonu cordone, chì furnisce l'accessu à a luce in a stanza.
  7. A Sleeve di u Vespru . Una versione eccillenti di cortini per u salottu, ricevutu un nomu pocu cumuni per u so aspettu. Sò parechji vestiti clericale in forma di manichi è dule a funzione puramente decorativa.
  8. "Café" . Appartitatu pocu tempu, ma hà sappiutu per ottene una popularità larga. A cornice in stu casu ùn hè micca a cima di a finestra, com'è avemu dinò, ma in u mezzu. A cima ponu stà apra aperta, ma assai prefittà coperà cù un lambrequin.

Comu pudete vede, u disignu di cortini per u salone pò esse sfarenti - secondu l'internu. Per esempiu, i drapesi francesi è italiani inturnigatu in un salottu baroque o Imperu, è i fanelli di u minimalismu preferanu prubifiarru a perseguite persunale o Giavanese.

Culori

Avà infurmatu nantu à a ghjente. Pò esse o universale o individuali. In u primu casu, hè cunsigliu di sceglie colutte neutre per parechje sfaroli più chjucu o più liggeru di u wallpaper: beige, peach, arenale, crema, perle. Se avete bisognu di cortini di notte pè u palcuscenu, vi cunsiglià per piglià un appena appressu à i telenovelli densi, pisci di sfarenti nobili: u bughjone scuru, verde sprememba, cherry, chocolate. È sempre i culori viventi sò ancu rilevanti: rossu, blu, giallu. A mantenenu in mente chì l'ombra di a vostra scelta hè in sync cù altre articuli interni: tappe, cuscini di cunfinu, pufballi. Se tenete un coru pocu cum'è turquoise ou lavanda, "piace" sopra à l'accessori, per esempiu, cumprate a listessa lampshade o tablecloth.

Finalmente, grazia à u correttu designe di cortini per u salottu, pudete amparà quarchi pocu di e difetti di a stanza: cusì, e rotuli verticale stinzanu visualmente a finestra, lighjini pasteldi chjardi estensanu l'uceanu, è i cori cori ti creanu l'effettu di u sole. Comu pudete vede, sceglie curtains pè u salottu ùn hè micca difficiule. Quandu si compra, fucalizza nantu à i punti principali puntuata in u nostru articulu, è sarete un felice proprietariu di finta di cortini.