Dual relations

A relazione doppia hè trà e persone, quandu sò un cumplementu ugguali di l'altri. In e famìglie cù sti rilazioni, ogni unu di i cagiuni sèntinu cum'è cusì posible, u maritu è ​​a donna si capiscenu di una parolle, sapemu sempre in avanzu chì minuti à sustegnu, intuintivanu chì quali, quali funzioni sò ripachi, etc.

Dui rapporti pò esaltà in ogni persona si trova una meza seminante in a so perspettiva, in u spiritu, in intelligenza, ecc. Ùn ci hè micca "boni" di i persone chì sò sempre felici cù u matrimoniu è "male", incapaci à idilli in a vita di famiglia. Simply ogni persona chì hà trovu a so "puzzle" hè capaci di custruisce una relazione dualista.

Sicondu i socionics, i dui parenti spuntaniamente. E persone chì cumpunammu u cumplementu di l'altru, ùn si sanu mancu cuntentu chì furtunatissimi sò. À u principiu di sta rilazioni, tuttu succetta com'è se sè stessu - prima sò simuli accuminciaru a cumunicari, poi hè divintatu un usanza di caminari, etc. Aiutu di dui sieenti ùn sò micca accumpagnati da un uraganu di emozioni , è tutti sò u sensu di paci è cunfortu. Solu quandu parting, una zitella è un omu capiscenu quantu hè dura senza l'altri, cumu ùn anu micca u so postu è sentenu chì quelli in u circondu ùn capiscenu micca.

Dual marriage

U biattu doppu hè cunnanna di a felicità è di durabilità. E persone chì anu un accostu cumprummentu cumunu ùn sò micca capacità di disputa. Tutti i pezzi di crisi in una famiglia sia stralunendu per u sustegnu, l'empatie è l'emozioni simili, i.e. S'ellu hè triste, perchè ci sò prublemi à u travagliu, allura l'altru cantu ùn hà micca pigliatu in a so testa per divèrntu.

Tuttavia, no tutti e parenti chì cumpunamenu i relazioni dualisticu facenu i matrimonii in sicondu statìstichi socionichi. E persone chì ùn anu micca esse rilazioni in a zitelle sò teme di una tale aghjunta di sè stessi o crede chì a seconda mità hè bona è ùn ave micca degnu. Or, à u cuntrariu, avè scupertu un duperu dilettante, ci hè un sentimentu chì sta persona hè simplicissima, uninterest e ùn li cogliu u tempu. Dopu avè rinunzianu a relazione dualista, una persona pò truvà in una vita paterna.