Temperatura durante u gravidenza

A temperature durante a gravidanza senza sintomi addoppici pò esse una manifestazione di i cambiamenti hormonal chì sò particularmente attivu in e prime sette dopu da cuncepimentu. Sì a temperatura di corpuscule di e femine chì incinta è 37,0, chì ùn hè accumpagnatu da una tezza, runny nose, diarrea o vomiting, ùn hè micca una occasione per l'assistenza medica immediata. Perchè a risposta di a temperature deve esse osservata, ma se ferma, hè megliu cunsultà cun specialista.

Chì hè u riscu di frebba durante a gravidanza?

A frebba in una donna incinta pò esse a prima manifestazioni clinica di una malatia infecciosa o infjammatoria chì, se no tratata, ponu dannu a una donna è à un fetu, è dapoi l'abortu. A temperature à u gravidenza 37,5 pò esse u primu simbulu clinicu di cumplicatura cum'è a pregupine ectopica o l'ingrossu frozen. À questa tempura, a scassa ridícula di u vinu di u genitale pò esse accumpagnate è i dolors di pulling in a regione inguinal varienu in intensità. A temperature è a tette duranti a gravidanza pò esse una manifestazione di ARVI, chì in un stadiu iniziu pò purtà à a furmazione di vici in u fetus chì sò incompatibilitati cù a vita, è com'è cunsultatu, à una interruzzione involontaria di l'gravidanza.

Chì ameisce a temperatura durante a gravidanza durante l'avvilanamentu?

A situazione prutesta spicificata per ogni epica di gravidanza hè avvilinatu alimentariu. A temperature è vomiting durante a gravidanza hè un sintimu tempiu di l'avvilanamentu alimentariu, è a temperatura è a diarrea duranti a gravidanza sò più tardi. In più di sti sintomi sò noteu: u dolore è l'incomutioni in l'abdomen, l'aumentu di a formazione di gasu in l'intestini, a debule in generale è i siciliani. U vomitatu è a diarrea in combinazione di a febbra hè assai periculosa, chì hè accumpagnata da e grande perdita di fluidi è elettroliti. Sì ùn avete micca cunsigliu un medico in una manera puntuale, sta cundizione pò porta à a deshidratazione è l'ingrossu di u sangue, chì ghjè inzucatu cù a trombosi in i varicesi di l'estremità inferjuri. In casu d'avvilanatu alimentariu, l'hospitalisazione hè indicatu.

Temperatura à a fini di gravidanza

A temperatura à l'ultima fase di u gravidenza hè più spessu causa di una infestazione virali, cum'è durante a gravidanza a l'immunità hè sinsibilizata. Inoltre, a causa di a febbra in a fine è pò esse migliure malatie cum'è a pioneonefritis è l'avvilanatu alimentariu. A temperatura in u sicondu trimesteru di a gravidenza pruvucata da ARVI hè piriculosu perchè u virus pò sopra u barriu maturu è intruduce à u fetus, chì pruvucà u sviluppu di vici in l'orgue unformed. A freba più grossa durante a gravidanza ùn hè micca cusì terribili in u primu mesi è u seculu, cum'è chì tutti l'organi sò eranu formate, ma u virus pò averebbiche u flussu di sangue in a placenta è porta à u sviluppu di l'ipoxia in u fetu è u partitu prematuru.

A temperatura di una donna incinta - què fer?

A tampiratura ùn deve micca esse ridutta à 37,2 ° C. L'ingesimu di l'antipirìticu deve esse cuminciatu cume a temperatura sopra a 38 ° C. A preferenza hè attribuita à preparalli di paracetamol, chì ùn deve esse micca presu di più frequenza 4 volte di ghjornu. Hè strettamenti pruibitu per riduce a temperatura cun l'aspirina, perchè pò pruvucarà l'heureuse in a matri è u fetus.

Dopu avè cunzatu tutte e diverse cause di l'aumentu di temperatura, pudemu sculaccià a seguente cuncludi. Se a tampiratura in u primu misi di gravidanza ùn sia più di 37,2 ° C ùn hè micca accumpagnata da altre sintomi clinichi è ùn porta micca sensazioni desaglostezziunà à una donna, da questa temperatura ùn pò micca esse ridutta. Un rise in temperature sopra à 37,2 ° C hè a ragiò per andà in u duttore.