A copia di Kendall Jenner è Kara Delevin si prisintanu in u museu Madame Tussauds

L'Sculturi di u Museo Madame Tussauds a vigilia di a London Fashion Week palesentanu una nova exposizioni dedicata à i dui mudelli populari di a mudernità - Kare Delevin è Kendall Jenner. In questu, i figuri di cera di supermodeli in u vestitori sò preparati per un show impurtante.

Copia di Kara

Ovveriamente, e fimmineddi participanu à u show Yves Saint Laurent, perchè hè in u mini vestitori di sta casa di moda chì a cera Kara Delevin ponu so arme.

Ci hè vultatu chì unu di i mudelli di moda muderanu di a industria di a moda si suggeriu à u gruppu creativu per visti u so doppia in un putore bordatu cù linu di cinghiata, in u quale hà pruibita à l'premiere di a "Paper Cities". L'autori di a stallazione vutaru a Edi Sliman, è urdinò di costrule a so copia esatta.

In modu, un gruppu di 20 spezialisti travagliavanu a creazione di una cera di cera fina di Kara Delevin, cumpresu scultori full-time, perruperisti, artisti di colpu è stili invitati. L'intensità di u travagliu di u prucessu pò esse ghjudicatu da l'appruvazioni chì i patroni piglià quattru mesi per fà questu.

Leghje ancu

Kendall's Double

Sè Delevin in a stallazione à una maratona à pienu hè pronta per sèntirisi à l'auditu, esse ghjucatu chì Jenner finisce u spettaculu, chì a so doppia si situeghja in un vestitore di soffita negra è ùn pensa micca di vestitu. U mudellu pusò i so peri longu nantu à a tavula è meticulosamente fighjenu a so riflessione in u specchiu. "Sò belli, ùn ci hè micca disputa", dici à a bella donna!

Si aghjustemu, una novità di u famusu museu hè u glaci di cera di l'americana Vogue Anna Wintour.