Avellana - cuntenutu di caloria

Nuts puderà esse cunsideratu un rigalu propiu di natura à i persone. Contenenu assai ingredienti valeri, sò nutritivi è assai gustoso. E casgiu d'avellana ùn sò micca esvisione, per quale anu amatu di assai pirsuni. U fattu solu chì cresce assai, è sopratuttu quelli chì vulianu perdiri pezzu, hè u valore calcu livellu di castagne avellana.

Quantu calori sò in legnu?

L'aranciu, chì hè ancu chjamatu avellana, cum'è parechji autri tippi di nocci è assai caluricu - 650-700 kcal per 100 g. Cumu a frutta sbuchjata pisca circa 1-2 g, u cuntenutu di caloria hè 1 pc. A nuciela hè 7-14 kcal. Un gran numaru di calori in l'avellana hè duvuta à l'altu grassu di u pruduttu - cuntene 65-70% di grassu. Semu ancu esse ricordati chì u cuntenutu calori di l'avellana hè assai aumentatu mentre chì torna, periculu i nutricionisti recommandé nanzu manghjà in forma prima e in quantità limitati.

Utilità di averebbe per a salute è a perdita di pesu

Malgradu u cuntenutu di caluri altri, i nucigliuli sò assai utili. A cumpusizioni di sti frutte sò assai pocu carbuidrati, è puderanu mancià quelli chì si sò nantu à una dieta di carboidrati pocu, è di diablanti. Inoltre, i casci anu un effettu termogginu chì prumove a perdita di pisu - anu aumentatu a temperatura di u corpu è accelanà u metabolismu. Per ùn esse purtatu da i nutizi deliciousu è ùn manghjarè più di u normale, aghjunghjite alcune avellana cruciata in una insalata, a norma hè 1 culletta sopra per ghjornu.

Se vulete ottene u benefiziu massimu di avellana, avete bisogna à liberà a so cascarella da u cunchju, perchè mentre chì a ricunniscenu in una forma purificata, alcuni di e vitamini è minerali sò persu.

Per via di l'excèntenti furmagliu di vitamina-minerale, i castagni lucernesi sò cunsigliati per i zitelli è e persone chì sò debilitatu dopu a malatia. La medicina tradizionale raghjunghjenu avellana cù freghjenti, i malatii di sangue, cori e vini. A medicina ufficiale confirma l'usu di avellana, perchè cuntene i vitamini più impurtanti (in particulari un grupp B), aminociti è elementi minerali necessarii per l'organiziu in macro- o microdoses (iron, zinc, iodu, cobre, potassiu è altri).

Hà avellana è e proprietà di un antioxidante chì impone li radichi liberi è ùn li micca permettenu dà a caghjula di u corpu. Sti pruprietà in u waloco sò dati à a presenza di grassi poliinsatuati - acidi stearici, palmitichi è oleic fatty. Sti stessi cumposti cuntribuiscenu à purtà i vapuri di u colesterolu , chì pareva per u sdrughjenu in u dietu di grassu saturatu (carne grassa).

Ùn abusingu micca l'avellana per u fianu, u pancreas è l'intestini, tk. i nutizie grassa pò diri à un aghjunamentu di a malatia.