Rumbling in stomacu dopu à manghjà - razze, trattamentu

Rumuli tristi in u stomacu dopu l'alimenta causanu discomfort sociale severu. Se este fenomenu si osserva spessu, una persona si cumencia à cumplicà. Pruvemu a scuprarè per questi feriti in l'abdomen, dopu à manghjà, è chì fà cume sonu desagertu occur after every meal.

Cause di rumbling in u stomacu dopu avè manghjatu

Rumbling e gurgling in l'abdomen hè un sonu fisiològicu naturale chì, com'è regula, ùn senti micca. U prucessu di a digestioni ùn hè micca pussibule senza peristaltiche (contruzione) di e pareti di u stomacu è di l'intestini. Certi sonus notu ancu aduprendu in parechji casi:

  1. Impròpiamente organizzatu u prucessu di cunsumu alimentariu. Se una persona si trova in una pritisa, malgradu è cunversa in u prucessu di manghjà, elabora l'aria, l'accumulazione di quale in u stomacu causa un sensu di squeezing. In questu casu, hè u muvimentu di l'aria accumulate chì provoca rumbling.
  2. Oliu è in modu richently fiber-rich. Per esempiu, u zucchero, colti, uva è altri prudutti simili, ùn sò micca digeruti è spargugliatu.
  3. A manca o esse fluidu. A cundizione si casu quandu a preferenza hè datu à prudutti secchi - sandwiches, fast food. A crescente ingressu di acqua di fluidu (sopra à l'acqua carbonate) compone no solamente rumbling, ma ancu flatulence .

Spessu, u rumbling pudete indicà chì una persona hà qualchì problema in u campu di gastroenterologia. Avemu nutatu i più cumuni di elli:

A causa di rumbling e frustration di l'intestinali pò esse e malatii infittivi (disenteria, salmonellosi, etc.).

Trattamentu di rumbling in l'abdomen dopu à manghjà

Solu bisognu chì u trattamentu hè direttamente direttamente cun i ragii di rumbling in u stomacu dopu à manghjà. S'ellu hè una malatia crònica, hè necessariu seguità una dieta è a terapia sistèmica sottu a tutela di un gastru centru. Medichi recettanu di e droghe cum'è:

Per una digestioni propria, hè impurtante seguitarà e regule di manghjà:

  1. Eat balanced.
  2. Ùn sì purtatu di manghjà seccu.
  3. Ci sò parechji porci, ùn anu micca ovatu.

In certi casi, i prudutti chì causanu difficultà di digestioni (furne, cervecera, fagioli, etc.) ci vole à spjuna.