Ungheria - attraversu

L'Ungheria hè un paese situatu in u core di l'Antica Europa, cun un putenza assai grandi per u sviluppu di a industria turistica. I Sights of Hungary saldenu i esigenzi di ancu u turistu più impurtante, perchè e viaghjà à stu paese sò assai populari. In un articulu hè impussibile acquistarià u lettore cù tutti i sights in Ungheria, ma avemu da pruvate di discrìviri i principali.

Monuments architettoniali distinti

Unu di u più grande è forsi u più pintore in Ungheria hè u Festetics Palace - una fita in a cità di Keszthely, custruita in u 18u seculu. C'est pas à e verse un palazzo francese, è u so internu è a fachada magnifica si sò sempre in memoria. Ùn tocca più impressiunanti di l'anticu casteddu di Brunswick, situatu à a cità di Martonvashar. Hè custruitu in u stile neoghetticu è u casteddu hè circundatu di un bonu parcu in inglese, spargugliatu nantu à una zona di 70 ettari. Quì crescenu più di trè centu spezii d'arbureti unichi. E in Gödel pudete vedete unu di i principali attraversu di l'Ungarìa - u casteddu Grššalkovichi, chì era custruitu in u stili baroccu in u 1730 per a dinastia di l'Habsburgu.

Attenzione hè megliu u Casteddu Hedevar. A furtizza hè situata in vicinanza di Budapest. Hè struitu in 1162 in un coltellu, induve era prima un modestu edificatu fattu di legnu, chì pocu s'assumiglia una furtizza muderna. In Matrahaz, i turisti aspittàvanu u castellu Shashvar. U cumplicamentu di u casteddu hè circundatu di petite fortificazioni è un magnificu parcu. In cumbinazioni cù i paisaghji di muntagna è enormi pini antichi, u chjaru Shashvar hè fascinante! In Budapest hè una recita un incridibile numaru d'attraversu. Questu hè u "Quarter de Fortress", è parechje chiese antichi, è musei, è galerie d'arte.

Per u corpu è l'anima

Ungheria hè un paese chì hè cunnisciutu per a so bundanza di termichi termichi . Quì sò quelli chì vulianu relaxà è esse megliu. Forsi a famosa di l'attrazioni in Ungaria - un bagnu in a cità di Miskolc. Piscines termichi in area aperta, caverne d 'acqua - hè quì chì hè necessariu per una persona chì cura i salute. Attribuzioni naturali similarii sò dispunibili in a cità di Eger (nordu di l'Ungheria). In più, Eger hà cunservatu monumentu storicu cum'è u Centru Storiu, a furtizza (u seculu XIII), a basilica (1831-1836), u Palazzu di l'Arciscaminu (u XV seculu), u liceu (1765), assai churches and temples, u minareticu turcu (iniziu 17e seculu ).

Sè vo vulete vedà "tuttu da quì", andate à Visegrad in Ungheria, induve ùn ponu esse cunsiderati. Quì pudete divertevi u visu di a furtizza di Visegrád custruita in u 13u seculu, a torre ben conservada di Salomon, induve cum'è a legenda dice, Vlad Tepes fù imprisoned. A strada, in a lista di l'attrachjoni turistiche d'Ungheria, prutetta da a UNESCO, in u 2014 eranu ottu oggetti, è a furtizza di Visegrad hè sempri un candidatu per l'ingressu.

Ùn aghju daveru ancu di riservà una scursioni per i lighjendi i Laghi Hongaresi (u Lago Hévíz hè un grandore postu per rilassate), per visità e banche di Danubbiu, strolle per l'antichi archiulate di e cità. In questu paese, chì, senza dubbitu, pò esse chjamatu museu apertu, certamenti cumprirà u vostru "famu" di u turisticu, perchè ci sò assai miraculi quì! È ùn ti scurdate di visità i ristoranti in Ungheria, chì sò oghji in tutti i città grande è chjuca. Un piacè spettaculu di piacè di cucina naziunale per voi hè furnitu.