Fur boa hè un accessoriu luxuu è stylili

In ogni momentu a ghjente hà utilizatu furu micca solu per a calidez, ma ancu per a bellezza. Nisunu materiale à questu ghjornu pò ponnu cunparazione cù pezzi preziosu in un lussu lussu. Fur Bona hè stata inventata solu per micca cusì calidez i ciucciii di bellezza, quantu dà e so imagine una chic chic.

Storia di e cose

A parola "boa" hè vinuta in russu da u francese, in traduzzione literale significa "gulema". Per a prima volta questu accessori hè in moda in l'era di u Rinascimentu. Allora i primi nobili e ricchiani accuminciaru a spiegà, decurbitore cù u pezzu di l'animali, cù muzzles e zoppa. L'ochji di l'animali sustituìu e pedi preziosi chì brillanu spettaculamenti. Tali cosi brillanti eranu simplicemente impossibile à vista, fendu gradualmenti incredibbilmente pupulari. Fur boas, ancu per qualchì tempu, sustituia l'appuntamenti tradiziunali per l'assemblea di sera - prudutti di metalli preziosi, incrusciati da pietre preziosi è semipreziosi, perli, ivori.

U secùnimu grandimu fenomenale in a popularità di l'accessori era l'era di l'Hollywood. Fur hà cambiatu significativamente in u prezzu, ora i prudutti da questu anu saru più affordabbli, è anch'elli eranu cunsiderati beni di luce. L'stunning movie stars di quellu tempu - Mary Pickford, Vivien Lee, Audrey Hepburn , apparevenu nantu à elli nantu à scrini, è ogni donna, sunnannu di parolle di sti biddizzi, copià u so stile. Allora u fur puderebbenu subitu in u vestitori di a donna.

Avà sò più rilevanti. Fur boas anu convertutu in un accesoriu chì ùn hè mai surtitu di a moda.

Modernità

Oghje sti prudutti sottu a influenza di variate tendenzi di a moda anu significatu assai trasfurmatu. In parte cù u boas fattu di furna naturali, sò simili à coli di materiale artificiale. Questu hè duvutu no solu à u fattu chì u so custughitu primu hè assai più bassu, ma dinò perchè e tecnulugia muderni permettenu di creà tessuti veramenti bellu chì ùn sò micca inferilii à i naturali. I diseggiani ti piace à travaglià cù questu materiale, spirimendu assai cun ellu: cissonu, culore, curlà è liscia. Virschi esce cume spettaculari veramente spettaculari chì ponu transformà l'imàgine è aghjunghje l'enigmi è u lussu.

Hè assai assai populari avè fattu in a tècnica di a tela di tuttone di lattice. Sò parechje uriginali - hè una croce trà u collu è un pane.

Cù ponu?

N'autra tendenza chì tocca u furna bastunì era u fattu chì erani utilizati solu per i sali di notte, ma ancu per a vita di l'annu. Sò trovanu purtati nantu à i capigliati, vestiti d'ogni ghjornu è culori d'altri, inghjunati ancu cù a robba in u stilu casual più cumuna. Forsi, i mauvais sò cunsiderate solu s'ellu porta a furna cun un suit sportu.

Eccu una selezione di gruppi successi:

  1. Per a sera. Un vestitu intimu cun un scogliu profundo, tacchi sali, un embrague è una bona di fur naturali. Materia impurtante: ùn aghjunghje micca sta maghjina assai ghjente. I giovani ci anu daduce ridículu, è e so ghjuvellanza sò soprascrivitivi l'apparenza. Stylist recommandé limite à l'ariani solenni.
  2. Per a vita quotidiana. U palazzu di l'Office, blusa, bagagliu , scarpi in un perchju chjuchju grande, bufanda. A fur accessoriu duverà una eccentricità è un stil chic business. Questu favuratevi favurizate contru u pianu di i collegi bianchi.
  3. Per e spassighjati. Un mantellu sottu un colpu o cù un stand, jeans o pantaloni, stivali alta, un saccu tridimensionalu cale confortable è spacitale, una bona o una robba bianca. Un excel lune ensemble per i strati di a cità.