Sheflera - Malati

Sheflera hè un invitatu da u sudu di l'Asia. Avemu amparatu à pocu tempu, ma hà avutu tempu di chjamà "Umbrella Tree". Se a pianta prupone l'assistenza propria, crecià à grandezza impressiunale (2-4 metri d'altu è à 1,5 metri d'anch'elli). Questa pianta hè capaci di sustene una diminuzione significativa di a temperatura in a camara è a manca d'illuminazione, ma cum'è parechje altri, hè spessu propensu à attacche di malatie è peste. In questu materiale, i vignaghjoli avivanu prestienti avè avutu i cunsiglii cù i nostri lettori.

Problemi è suluzione

Molte malatii fungali sò trattati cù trattamenti fungicidi è insecticidi. Ma ùn hè micca menu prublemi per l'impurtanza impurtanti per sta pianta. Spessu a causa di u fattu chì u chef hè marchientu è malatu è l'umidità eccessiva di l'abitazione è u regrossu eccessivu. Eccu dui fattori cuntribuiscenu à a pudè di e radici, in questu casu, a pianta devén a traspurtata, cù a rinunzià di e parte di u sistema di e razzi. Nisun casu per u ghjovanu pò esse pruvucatu da insetti dannuci, i poutimi nemici di sta pianta hè l' armi spiderati , scutes ordinari è trips . Parechje, listening to the advice of "experienced", limitata à u trattamentu cù una solu solu solu di una pianta infecta da i ticks. Un grand plan - trattamenti di acqua per i insetti! In fatti, tuttu hè un pocu complicatu, quessi insetti sò resistenti ancu à a più insecticida, cusì hè assai difficiuli per svincà, sopratuttu se miss u momentu. I foglie foglie è falesce nantu à u chef, quandu a pianta hè "chilled", à a culpa di corruni è di l'umidità eccessiva di a sala. Basta di l'horrorsi, fighjulà cusì à a cura di a pianta è di chì fà si hè stata attaccata da insetti o malati.

Cunsiglii per andamai cura

Sheflera hà e so propriate naturali è necessità in termine di a temperatura, di l'illuminazione è di l'umidità. Ci vole esse cunsideratu si vulete una pianosa forte è sana. Accumenza cù a cumpusizioni ottima di u misura, chì hè adattatu à a pianta in u megliu modu. Hè megliu chì u scarabe ci cresce in u sanu di u boscu, chì hè dilutu da una quartu da quatru cù sione è una quartuli di torba. Avà parlatu di a temperatura di l'aria, si deve varià da 16 à 22 gradi Celsius. Ma u cuncurrenza di l'invernante (da uttrovi à marzu) estremamente tollerate negativamente una goffia di temperatura quì sottu u livellu di 18 gradi. L'acqui di a pianta si deve fà solu dopu chì a terra hè stata secca. Ùn hè cunsigliatu per fà questu più di una volta per a simana. In u piriu da u principiu di l'aprili à settembre a pianta havi un periudu di creazione attiva, à quale tempu a constantità di supplementazione nutrizionale. Dopu à l'infurmazione ghjinirali nantu à u cuntenutu di sta pianta, pudete andà à rigioni specifici per l'azzione si a pianta hè digià malizia.

Malati è u so trattamentu

Cù cura di curazione di a malatia, ùn pudete micca ricunnoscia u chef, ma sapendu hè bè.

  1. L'apicultori di spots nantu à e foglie indicate un regrossu di a pianta. Sì ùn esse micca sparati cù a riduzzione di riei, ci vole à esaminà e razzi di a pianta. In casu sò affettati di rot, sò deve esse puliti da e parti in a parti affettata è trattata, Utilizendu "Fitosporin" o "Trichodermin".
  2. Quandu attaccò l'insetti, bisognu di utilizà a droga "Carbophos". Hè un odore sfavore, cusì hè megliu di piglià a pianta à u corridor o à u canale per u trattamentu. A attenzione particulare deve esse dati à a lotta cù e ticks, spessu saranu sottu e foglie, tenendu questu in mente.
  3. Spessu assai persunaggi si cunfundanu micca di lumera cù una malatìa, perchè e foglie di a pianta girannarinu, cum'è quandu attache à una tick. Un tali problema pò esse facilitatu da cambià u locu induv'ellu si prisenta a pianta, à una più luminosa.

Utilizà sti cunsiglii semprici, ognunu pò crecià un scheffler sanu, è se averete malatu, ùn sarà micca difficiuli di curà.