Cumu insignà à u zitellu per parlà l'lettera "Sh"?

Quasi tutti i zitelli chì anzianu a parrari, facenu certe difficultà per quarchi lignu muzzicuni. I più difficili di questu gruppu sò e lettere "Ж" è "Ш". In certi casi, i babori hè ghjucatu quella sona, mentre que in altri sustenenu cumu cun "T" o "C" sona.

Ci hè parechje manere di currete e so viulenza in a parolla di u to figliolu o u figliolu, è per questa ùn hè micca necessariu necessariu di sottumessu trattu longu cù una speech therapist. In questu articulu, vi diceremu cumu insegni à un zitellu per dì "F" è "S" cù simule exercili.

Cumu insignà à u zitellu per spiegà a chjassi "A"?

Ogni ghjornu cù u vostru picciutteddu, fate l'esercitave sèmplice:

  1. "U cupinu". U zitellu deve tuccà a lingua nantu à u labellu bassu, è susciteghja i so velli è u punta un pocu. Cusì, ùn deve esse un kind of cup. Dopu questu, rilassate i musculi di a fàccia è ripetì l'exercitu. Fate cusì necessa più veloce à u pussibuli è almenu 30 volte in una fila.
  2. "Chatterbox". Per fà esse exercitu, hè ancu necessariu di doblegà a lingua in forma di un tazza è sguassà a calà a più veloce è a sullorla, mantene in questa position.
  3. "Pancake". Scrivite a lingua nantu à u labellu più bassu, manteneu per uns 10 segundos e posanu a lingua in bocca. Repetite questa 20 ora.
  4. "U cavallu". Suggerimenti a lingua, riffrutendu cumu u cavallu.

Cumu insignà à u zitellu per parlà u sonu di "Sh" da altri soni?

Hè abbastanza solu per insignà u zitellu per riferisce corremente sons sibilanti, in particulare, "Sh" è "F", s'ellu avete prublema ancu u sonu di "T". Fate u fogghiu à dilla "T-s-s-s" è fate u largu possibbili. Quandu si senti una parolla normale, dumandate à u zitellu ammuccià a so lingua darrere i so denti. Cusì hà datu u sonu "Sh". Pudete risparmià u risultatu si dumandà u zitellu per fiscallu cum'è una serpente com'è sempre.

Raricamenti ci hè una situazione chì u zitellu dichjarà u so "R", ma pèrdite a lettera "Sh". Fate u foglie à sussurà u sonu di "P", perchè vene solu avè un sonu chjuche u so ghjustu.