Alpi di polli in salsa di soia

Vi offrechjate recette interessanti è uriginarii originali per alpi di polli in salsa di soia . Ddu tali platu, ancu i più visitatori capite ùn si pò ricusà, è cum'è sempre aduverà e vostre capacità culinari è sorpresa tutti.

Alpi di polli in salsa di soia

Ingredients:

Preparazione

L'alivi di pollia sò lavati, siccati è pusatu nantu à un tavulinu. Allora aghjunghje à u spese di staghjunatu, pour a salsa di soia è pour curry è spices. Stirate cun tutti i mani è rinfrescate a carne in a frigate marinate durante 20 minuti. Dopu quì, traspara l'alle nantu à una vaca di furmagliu, pour l'marinade è aghjunghjite à u fornu finu à prestu.

Ricetta per alti di polla in salsa di u meli

Ingredients:

Per a salsa:

Preparazione

Allora, prima pudemu dress up the sauce: pour u salsiu di soia in una pienza è a metta nantu à u focu. Allora aghjunghjenu ketchup, oliu d'oliva è u meli. Tuttu cunzezza currettamente, sprime in l'aghju di stampa è foglie fècula. Dopu avè zuccaratu, rinfriscà u calori è fervente a mischju durante 15 minuti. Intantu, pruduciammo l'ale, lasciate è lasciate secca cù una tagale. Trasferisce a carne in un tavulinu, aghjunghje saline à gustu è stagione cù spices. Forme per salameria pumante, fendu l'ale è abbundanti l'acqua cù a suluzione fragante. Mandemu u platu in un forru preinfirmatu è aghjunse u pollulu durante 45 minuti à 190 gradi.

L'ale di ghiachju cù u melu, a mustarda è a salsa di soia

Ingredients:

Preparazione

L'ali sò lavati, secchi nantu à una cucina di cucina.

Per l'addevu, avemu pulisci l'agliu, strintaghju nantu à a stampa, è struisce u zitellu da u limone à un piquet. Metscogliu in un pappagallou di l'agliu, a salsa di soia, u succetu di limonu, a mustarda, u melu, l'acitu, spices e pour un oliu d'oliva. U mischju resultanti hè stata sulitosa è posa a carne preparata in ella. Mandemu u puddastu per 2 ore à a fridda, è poi pusau l'ali di pollula in salsa di soia nantu à a griglia in u fornu è turnate a bacia. Agghiunciu u pane durante 30 minuti è invita à ognunu à u tavulu.