Emma Watson riplicau i tramutori chì anu funu di u tatuu nantu à a Vanity Fair 2018

Emma Watson, chì donò $ 1,4 miliuna da u so sacchettu per cumbattà l 'assetamentu, cuntinua à utilizà a parulla è l'attraversu per cundannate a viulenza sessuale, ma senza a curiosità ùn era ...

In prutesta di cuntrazzuni

Emma Watson, 27, ùn hà micca missu a Fiera di Vanità in Beverly Hills dopu avè l'Oscar è ghjunghjite à l'eventu in un vestitivu nìttimu. A diversità di l'urganizatori di u Golden Globe, l'urganizatori di l'Oscar decide micca di fà u coddu di vestitu tutali di negru, affinchendu a scelta di culore per a discrezione di u clientu.

Emma Watson à a Vanity Fair 2018

L'estrema di filmi di Harry Potter hè stata vistutu di vestitu di velvetticu in un piso senza manicu di Ralph Lauren da a cullezione di 2013 cù un collar-collar massivu luxu chì decorò u collu, spalle è cunti di celebrità.

Problem con grammatica

Mani Watson decorate micca solu cù bracelet. Quì sopra u pezzu, nantu à a manu di Emma era a inscription di Times Up, in supportu di u mumentu di u Time's Up. Appena, in una passione, a zitella ùn hà micca verificatu a correczione di a so scritta. Prima di a lettera s in a parolla Times, una aprefrutta hè statu omessi. Fortunatamente, u tatuatu di l'attrìzia hè temporale.

Una onda di critica ghjustizia di Watson ùn hà micca pigliatu assai. L'utilizatori di a reta ùn amparò micca chì anu deceziunatu in l'abbilitamento mentali di l'attrice chì hà studiatu in Oxford.

Leghje ancu

A risposta ingeniosa

Watson ùn si mantenia silenziu, è rispose à tutti i maghi saggi chì anu impartitu per scrive à Twitter:

"A vacante di u scrive hè disponibile per legge prova di tatuaggi falsi. L'Esperanza cù l'apostrofì hè mandatu.
Emma Watson è Jennifer Garner