Victoria Beckham hà avutu cun felicitatu David Beckham pè u Dia di u Babbu

Oghje, u mondu sanu celebre u ghjornu di u Babbu. In questa occasione, a famosa famiglia Beckham hà decisu per piace i fugliali cù i stati ritratti da l'archiviu di famiglia. U primu publicò una foto interessante di Victoria, è era dedicatu à Davide è i so figlioli. E dopu, l'ex-futbolista hà colpi una quantità d'imaghjini, allughjenu toccu toccu.

David Beckham cù i so figlioli

Felicità à a Victoria

U Beckham di u moda chì hà da decisu chì u regali rigalu per Davì hè a publicazione di ritratti freschi cù ellu è i so figlioli. Cum'è a risultazione, Victoria pubblicò nantu à a so pagina in Instagram un quadru chì in u so primu Brooklyn, Romeu, chì hè oghje 14, 12 anni d'età, Cruz è u carru Arper, chì hè prestu prestu sei pussibuli.

"David hè u migliore di tutti i babbi in stu pianeta. Sò assai orgugliosi da ciò chì avete. Sò un esempiu è ideale per tutti i nostri zitelli. Aghju intesu parechji volte chì i figlioli volenu esse cusì. Grazie per quellu. Amemu assai! ".
Brooklyn, Cruz, Harper, David è Romeo Beckham
Leghje ancu

Danu si ricunu

Dopu un parolle di felicità, hè difficiuli di stari asciuttu è ùn risponde à ciò chì passa. Prestu prestu a retazione hè messa in impresa, chì a famosa famiglia hà in Africa di un mesi fa. Sottu à elli, David hà fattu a sesta scusa:

"Ùn puderebbe figurà a mo vita senza me famiglia. Quelli chì dicenu chì a famiglia ùn hè micca u principale, hè troppu mistade. Questu hè u più preziosa chì pò esse. Viaghju à l'Àfrica un avemu pruvatu mi novu. Sò ritratti ùn anu priculosu, perchè l'anu da esse cose a nostra vita. Per mè, i moments chì aghju passatu cù i zitelli è Victoria sò assai preziosi. Pò esse diventate: viaghjà, parlemu, vedi parechji filmi o discussanu e lezioni, ma si deve esse. Da sti picculi grani, a nostra vita si sviluppa, da quì, senza ellu ùn hè micca impositu esse ".
David Beckham cù u so figliolu Brooklyn
David Beckham cù a so figliola Harper