Ping Pong Regoli

In ping-pong, o tennis di pittura, li piaci à ghjucà un gran numaru di ghjovani è ghjovani in u mondu. In certi figlioli, a fascinazione cù questu divertimentu sviluppeghja in furmazioni prufessiunali è sportivi, chì ci permete di sempre in forma.

E règule di u ghjocu in ping-pong hè simplicemente simplice, perch'elli ponu facilmente facilità ancu i figlioli più chjucchi. In questu articulu avemu dettu qualcosa di e caratteristiche di stu spettaculu sportu.

Regoli fundamentali di ping-pong

Più brevi, i reguli di ping-pong ponu esse presentatu in parechji paragrafi, chjamate:

  1. In u ghjocu participanu 2 personne o 2 pair. In questu suprattuttu, i cumbatturi cambienu turni.
  2. U cumpagnu di ogni participante hè di scopu un puntu, per esse, per creà una situazione nantu à u campu quandu u ballu tocca à u contru contrariu, ma ùn hè micca pututu pudè rimpriverà.
  3. U vincitore hè determinatu da u numeru di ghjochi guidati. U ghjocu hè cunsideratu cumminatu quandu unu di i participanti anu 11 punti.
  4. Duranti u ghjocu, u numaru di duminii necessarii sò stati, chì unu di quale cumincià cù un pianu. In questu casu, u dirittu di sottomulazione hè trasferitu in turnu.
  5. Ogni riittore riceve un puntu per un certu errore di l'avversu, à dì:
  • Per separà, hè bisognu di spicificà e reguli di scrive in u ping-pong. Hè nantu à a so implementazione fate una cura particulari durante u ghjocu, Cusì ci vole à avvicinà cun una grande parte di rispunsabilità. Allora, prima u prugettu hè ghjucatu da u palme di a manu verticalmente più di 16 cm o più. Dopu à questu, u attore hà dettu aspèveru chì suprana a superficia di u ghjocu, è u cundùcelu cù una rachetta. Se la bola hè nutrizata bè, u ballu hà da culpisce u tavulu quandu nantu à u liceu di u servitore è almenu una volta in u latu contrariu. In questu casu, u prugettu ùn hà micca devennà a grid, altri u contrariu u vostru attore hà da esse cambiatu u passiu.
  • Aghju ancu prupizitu per amparà cumu ghjucà è pioneerball.