Cume trattà u tarrenu prima di cultivà e piantini?

U trattamentu di u zimbabwe, prima di cultivà e piante da e piantini, hè un prucessu assai impurtante, perchè impedisce a surgenza di parechje malatii durante u criscinu di a pianta. Daziumentariu, i agricultori di novice di camionu chì prima scontranu chistu, anu preoccuppatu cun a quistione: cumu si manighjà u sughjettu prima di cultivà e piantini?

I metudi di cultivà u tarrenu prima di cultivà e piante

Ci hè questi opcions per a disinfezzioni di terra:

  1. A frozenzing . U mischju di u mischju prestatu finu à a pianta hè stata guardata in a fretu à i minus temperatures. Questa prucedura aiuta à distrughjerà e larvaccine, i patogeni, i pezzi di e cose. Applica un riperturabilu unica è multiple. Se a prucedura si duve parechje volte, hè stirpitu cù crescente. Quandu a terra si calenta, larvae è altri microorganisimi pò esce da ellu. A congelazione ripetuta aiuta per distrughje.
  2. Steaming . Hè un modu efficae di travaglià a terra. Quandu u furmaghju, i bacterias patogeni è e larvini sò effettuamente eliminati, u pianu hè assbitatu da l'umidità. A svantaghju di questa opzione hè chì ùn anghjulu micca sempre perduble, ma ancu l'organisimi utili. Cusì, hè cunsigliu per permettà a terra di cunfinà di 2 settimane, è solu à pona i pomi.
  3. Scogliu di terra . In eseguisce stu metudu, u pianu spertu cù diversi suluzioni chì distrughjenu i patogeni. Per quelli chì sò primi indirettiti à a desinfettazioni di a tarra, a dumanda propria hè: cumu per passà a terra per plantà e piantini? Una di l'opzioni più cumuni hè spilling the soil with a pink solution of permanganate potassium . Dopu questu, u territoriu si permettenu di settle per parechji ghjorni, sta aiuta à ridivà di l'excusità d'umidità. Hè efficace efficau ancu a disinfettazioni di a tarra cù u licore, chì hè acquistatu da fogghiu cinti coperto cù acqua. Serà bonu per trattà u tarrenu cù solu solu fungicidi.

Cusì, pudete sceglie un di e manere di realizà a desinfettazione di u latu di u sensu di a pianta.