Cumu celebrà u Maslenitsa in Russia?

Maslenitsa hè una festa di festa brillanti, brillanti chì hè stata celebrata in Russia da l'antica. Ogni ghjornu di a simana di Shrovetide hè datu un certu nomu, da quale segue chì hè persunale per fà in quellu ghjornu. Per esempiu, u luni oghji si scoprunu Maslenitsa, arranennu un pattinamentu in diaculà di ghiacciu, è si crede chì i più anguglii sò rintra, più megliu chì a vendita cresce. U viddanu, u sonu hè in vendredi à a so mamma "per pancakes", è u domiciliu hè chjamatu Forgiven - davanti à a stretta Cuore, si deve purificate l'anima è dumandà u pirdunu di tuttu.

U scopu principale di u Maslenitsa hè l'espanzioni di un longu invernu è u despertu di a natura da un sònniu, è u rituali principalu hè a ardente di l'Invernu pezzu, arradicatu in u Rusu prutianu, è, in fattu, un ritu paganu. Un simbulu di u Carnaval di festa russa originale sò, per suprattuttu, pancakes ruddy cù diversi stuffings foddi: mushrooms, caviar , col.

Celebrazione di Maslenitsa oghje

Oghje, cum'è in e tempi antichi, a celebrazione di Shrovetide in Russia hè u spiaggia, in una grandi scala, cù i festivals populi è divertimenti. A genti andate per un imbrancamentu in trineu, impatrunite e danza, poveri i pinguini. In regula, questu hè cumu u carnival hè celebrata in a maiò parte di cità di Russia.

Eppo, in Moscu, rumoreu scontrau, vende di vignaghjoli cù basselli, vendi souvenirs russi, pudete met in ogni scuulu. I carattimi di i cultisti di fugliali favurèghjanu i scagnanu i zitelli è l'adulti. À u carnaval in u centru di a capitale hè edificatu una cità sana di attrazioni. I Concorsi di maestri per pancakes affichante sò stati quì. È sottu à i mura di u Kremlin, una cundizzioni hè urganizata ogni annu, chì cullittarà u più altu monte di pancakes.

In parechji posti, i ghjorni inviolate attivi sò urganizati: a cattura di una cità di neve, fisticuff, cavallendu nantu à cavalli. A celebrazione di Maslenitsa hè cumplettata per creme u paglia fugliate, è dopu chì i ghjovani nobili competichendu à saltà à u focu.

Allora, cum'è chì a Maslenitsa anch'ella hè celebrata in Russia, ùn hè micca celebrata in nisun altru.