Camera per una zitella

À età, cambienu i preferiti di u zitellu. Hà intesu interessà in dolls, ortes, squadra, cavalli di pelle o un'agricultura chjaru semplice. Appartamenti famigliali ùn cessate di trattà prontu i nostri eredi. Prima, i zitelli partenanu à sente à l'altru music, observe un film più seriu. Allora u crescente si manifisteghja in l'apparizione di pustulei di moda o calendari, difendenu bè in u gustu di ciò chì i genitori esperendu da u so figliolu prima. Ma un momentu inesorendu, quandu i cambiamenti cusmetichi in l'internu ùn sò micca abbastanza, tuttu u disignu di l'abitazione per una adulescente precise urgente cambiamenti. U prublema in a ghjovani di una petite hostessa, quandu u disiu di spressione i so gustu ùn hè micca basatu nantu à a vita di vita pirsunali. A cumpagnia più impurtante in stu casu hè a unificazione di i vostri brami, i sòni di e to figlioli è e regule di accordu di l'internu in unu.

Idei per una piccula sala di piccola

  1. U lettu di un adulescente . Per ùn ùn avè da cambià u cambiamentu in parechje anni di novu, pudete cumprà un beddu ghjustu cumplicatu, chì hè abbastanza prublema per una donna adulta. Sicondu u grandu di l'abitudine, i mudelli beddi pò diferene. In u disignu di una stanza per una picciotta, u funziunatu funzionale furnitutu cù cajunieri avianu già guadagnatu. Eppuru in un spaziu più spaziu vi pudete vultà è fantasì. Ci sò boni scelte in forma di un loft, ma più di un tipu adultu, induve invece di a scalda di u zitellu ci sò scoli completi. Questu mobili hè bonu chì hè pussibule di furnisce in u fondu, com'è un locu per studiu, è un spaziale per linu è parechji accessori. Per un stile classico, un lettu di quattru pannelli cù una figura fatta o furmazione hè adattatu.
  2. U situ di travagliu . Semu tratta di una sala di ghjuventù per una zitella chì averia da finisce i so studii. Per fà una tola, un puntu cintrali di l'internu ùn valariu, ma ancu per questu sughjettu deve sceglie u locu più illuminatu di l'abitazione. Ùn hè necessariu di cumprà elementi di forma standard. A maiò parte di l'opzione ideale hè una scrivanda d'informatica cun una curbstone, cun un locu sottu à i praticanti è un monitor, cù diversi cundeli. Pruvate à furnisce una cantina libera per studia, uttendu un rack di libru supplementu è unipochi piazze belli.
  3. U vestitu à a stanza per a zitella . Ùn hè micca sempre u grandu di a stanza permette per esse installatu un grande armadiu individuale. Dunque, invece di mezzanine, parechji rachi. In una stanza grande hè pussibule di furnisce una zona separata, siparendu cù una schernu o mobuli generale in forma di rack. Fornitu per questu scopu. A più impurtante hè un gran mirco di murale, una ghjovana ùn pò micca fà per ellu. Excepzione - u mobili per a chjappa in a forma di un armazzu , furnise cù porte speice magnificu, chì sustene da tutte l'atributu necessariu di qualcosa di a donna.
  4. A decorazione ornamentale . Ùn vi scurdate chì si custruamu un spaziu per una zitella, perchè senza avvisione addibule, pò micca fà. Per via, i ghjovani artighjani o i so omi puderanu crià esse stati stessi. Caminetti d'accatamoldu grande, casing casuali per spiegli, colori culuriti, tovaglii o tovaglioli aperti artigliali sò i megliaghjetti per una stanza cusì cusosa.
  5. Sceglite u stili di a stanza per a zitella . L'adulescenti anu pussutu risistiri di u disignu troppu piccatu, ricordati di a casa abbia Barbie. Cusì, pruvate d'offre micca in rosa di un wallpaper blu, celu o turchese. Di sicuru, ci sò naturi inquute, rapprisentanti di qualchissimu mudellu di giovani di giovani chì insistenu à un fondo biancu è biancu o un pittura murale in forma di graffiti. Pruvate d'insinuà diluisce a pintura grisa incù qualchì accentu luminoso. Una opzioni universali hè l'internu in a forma di salone di a donna, chì serà adattatu per una donna più adulta. U pianu si stindatu u parchet o laminate, u mobili hà l'altri sfumature naturali. L'attribuurità di u salonu hè una table di dressing avec un grandi mirror è ghjunghje diverse di a donna in a forma di decorazione di u muru (attrici di ritratti, pranzi, picculi ritmi cù paysaghi innocenti).