Duoppu trè ghjorni, Shia LaBeouf rivedarà tutte e so film

Shia LaBeouf ùn abbandunò l'offerta di l'artisti Luke Turner è Nastya Sade Ronco è diventenu u caratteru principale di u so prughjettu articu. L'attore americanu durante 72 ore hà sempre in cuntinuendu à pusà è vede pelle in quale hà sappiutu di rimettore, è tutti pò vede.

"Tutti i mo pelle"

L'azzione #IMBRAVIGNIA cumminciò u 10 di nuvembre in New York à u Cine di Angelika Film Center. Havi last three days and end today in late evening.

U risultatu New Hive cuntene una realizazione online di l'avvenimentu, ancu di qualcunu pò vede u vede LaBeouf personalmente.

A retrospensa di i bandi, chì Chiava s'assumiglia di bravura, hè rializatu in u cuntrattu chronologicu inversu. L'artistu di 29 anni hà iniziatu a so maratona cun veduta di u "Dead", libera in i scrini in u 2015, è finisci cù a so caricatura "Navsikaya di u Vallone di i venti" in u 1984. L'artistu voce in English in u 2005.

Duranti l'action LaBeouf ùn ponu micca cumunicatu cù altri telespettaturi. In casu di fatica, pò assicurà cun l'ochji chjusi, s'arrizzò à stretchjà i so ghjambi, piglià un scontru trà i filmi per andà in u restu.

Leghje ancu

Amatori di i performance

Questa ùn hè micca a prima esperanza di a cooperazione di a stella di "Transformers" cù Luke Turner è Nastya Sade Ronco. L'annata passendu un accordu "Senteraghju più".

À u marcatu di #IAMSORRY, l'attore di Hollywood attrachjata in un esmoquin formale si state à unu di i palazzi cù a galerie di Los Angeles cù un saccu di carta nantu à a testa, chì l'inscription "Ùn sò più famosa", sei ghjorni. Allora ponderò a question di pupularità è vulnerabilità.