U pesciu, u pesu è altri paràmetri Natalie Portman

Unu di i stile ta Hollywood di più sticali pò esate di una figura bella. Malgradu u bassu crescente, u pesu di Natalie Portman ùn sopr'à a marca di 46 kg. Millione di e donne tendenu à guardà cusì belli cù stella. À u stessu tempu, u "Cignu Nauticu" ùn ci ùn ampareghja da u publicu i sicreti di a so bellezza è a figura ideale .

L'altezza, u pesu è a forma di a figura Natalie Portman

À altizza di 156 sm l'attrìccia pesa 46 kg è hà seguita parametri di una figura:

Prima di filmà in u film Black Swan, l'attrenda pisava circa 55 kg, ma per questu rolu chjappia più di 5 chilò, riencarnate nant'à u caractère principale di a film, a ballarina Nina, chì avia esse chjappu solu cù frutti citrati, anorexia è teme pachistamenti dulce. In ogni casu, perchè stu perfeccionismu, l'attrìlla admite, hà sappiutu depressu, murale è fisicu exhaustatu. U sparatori finisci, ma Portman, tornendu à u so regime di di dieta, ùn hà micca purtà pesu. U sicretu di a so figura ideale hè simplice - un menù vegetariano.

Principiu di Nutrition Natalie Portman

Una dieta vegetariana hè micca solu di rejetione di a carne, hè un modu di vita, hè una filosofia dilicata. L'attrìzia hà manighjatu di esposerà i miti chì, presumitu, l'assicuranza di prudutti di i carne in a dieta ùn pò micca solu perisce a salute. Da l'età di 8, a chjera si trova sola pasta, legumi, tofu, fruttu, latti di soia, zuppi di vegetale, rossu marrone, fagioli è, in u stessu tempu, si senti bella.

Inoltre, a stella esclusa da a menzione di dolci di cunfisaria, u sustitùdinu cù meli, frutti, prunes è zucchi. "Cumu si puderà esse dichjaratu cun creta? Hè sempru - Sughjornu assai è bèniri assai acqua, "Dior ufficiale confiesa.

Ùn serà micca sferivante per nutà chì qualchì tempu l'stella di a pelle "Leon" hà vegenu di vege cambiatu vegan, escludendu solu i prudutti di latti è pesci di a dieta. Prima di a gravidanza, hà pudendu osservà una dieta stretta. Cù u nascita di un ziteddu, in 2011, l'attrìzia torna diventera un sustegnu di u vegetarianismu.

In più di sta dieta, Natalie adherite à una dieta fraccione (5 volte à ghjornu in porti picculi). In quantu à i fogghi, sò una cullette di melellu, frutti, frutti.

Leghje ancu

"Per esse sempre in questa forma, pruvatu a correre 4 volte à settimana in a mattina. Adore per fà u ioga, u passu, jazz-mudernu, è ancu fitness è patata di figura, "- per fà sparte cù i so fanni Portman.