Forme di unnesse - nomi

Capu maestru di l'estensione di manicure è unghje hè chì vi dicerete esattamente quale formi di uce è quali sò i nomi sò, perchè a industria di nyl si sviluppa à un passu veloci. Ma ci sò e forme più populari, di quale avemu da parlà.

Varietà di forme

A forma basica di unghji hè quadru (rettangulari). Quì tuttu hè perfettamente chjaru - i viti libretti di i chjavi di u unnessu sò perpendiculari à l'assi longevuli. Una di e variità hè squaw (squaw-oval), chì hè, un rectangulu cù rinchisoni rounded. A solu stilistica più riescita per questa forma di unghji hè una manicura francesa . Sì i rinforzii sò ridotti ancu di più, aghjustemu una forma ovale di i chiatori. Quì hè necessariu esse assai precisu. Se u overdo, avete una forma ronda di e unghji chì ùn hè micca sempre attraente, perchè cresce i vistimenti visualmente.

Qualcosa trà l'oval è u quadru hè a forma di una pipa. Molti chjosi prefessu a forma quadru-ovale, chì hè, forsi, a forma più bella di unghji è parechje assai eleganti è femine. Se l'arraggiu liberu di a piaghja hè fatta ligeramente apunta, avemu a forma di e unghji "amandula".

A più nanzu chì l'arraggiu liberu, l'acchanta la forma di u preghjudiziu à u stylet. Se l'arraggiu liberu di a chjuda di u unghje hè chjesa, u "stylet" diventerà una "gattu di u ghjattu". Semu devi esse nutatu chì sta forma ùn pò micca esse chjamata pratica, postu chì "l 'arghjuli di u ghjattu" ùn sò micca distinti da a so forza.

Unbelievably spectacular looking marigolds in the form of "Edge", in u quale u centru hè una faccia scarcà notevili. Ma ùn anu u majuscule cù a lunghizza, per ùn purtà à l'imaghjini di notte vulgari. E amatori di i scandificanti certamenti certi asimmetrici, trapeziali è assai longu, prisentatu in a nostra galeria.