Quantu devei cunsumadore un zitellu?

U tema di nutrtticazioni adattatu di i culmi novi hè unu di i più impurtanti per i ghjovani parenti. Ogni mamma si voli sapè s'ellu u zitellu chì si sviluppa bè bellu, se ellu hà una nutizzioni bè è cumu si senti. Per risponde à questi interrugati, avete bisognu di sapè quantu devia alimentà u zitellu è quantu volte di ghjornu ellu puderia manghjà.

I pediatri sò sviluppati certi ritmi di l'aumentu di pesu è u cretu per i zitelli sottu à l'età di un annu. Comparare l'incrementu di u pesu di u to cumpagnu cù e norme, puderete stabilisce cusì chì si senti è tuttu hè in modu.

Quantu averebbe manghjà un carino novu?

Ùn ci hè micca una norma uniforme in grammi per i culmi novi. U prugettu ottimu in u pesu in u primu deci ghjorni dopu à u nascita di u zitellu, pudete calculà, basatu in u so pesu à u tempu di nascita. Per definisce e quanti grammi di alimentu un zitellu deve manghjà, unu deve aduprà a formula simplice: Un multiplice per B. Cumu hè A a quantità di ghjorni di a vita di u zitellu è B = 70 se u pesu di u zitellu à u nàscita era di menu di 3200 grammi, o B = 80 se U pesu di u zitellu à u nascitu era più di 3200 grammi.

Quantu deve esse un vechju di vechju babbu?

Sicondu tutti i zitelli sò nati cù un pesu è altitudine differenti, i ghjente e genitori tendenu di principià per fucalizza nantu à normi ghjucalmente accettati, chì accuminzanu cù u mese di l'età di u babbu.

I figlioli d'una à duie mesi à u periodu anu aumentà u so pesu circa 20%. In u policlinu di i zitelli, i pelli sò sopra à ogni visita, quellu, duie volte à u mesu. Siccomu babori puderanu manghjardu una quantità diffarenti di alimentazione ogni ghjornu, e diventimenti minuri da sta tarifa ùn sò micca causa di preoccupazione.

Per esse più precisa di quantu parechji grammi u nostru mesi d'anu da manghjà, hè ancu necessariu di piglià à cuntà u so state di salute, u tipu d'alimentariu (mutazione o latte), attività. Comu regula, duranti u seculu mesi di vita, i zitelli anu da ottene 600 à 1000 grammi di pesu.

Cù quantu latti avesti u picciottu?

In i zitelli chì anu alimentatu, eccu chì sò alimentati da u latte maternale, i devenza di i norme di l'aumentu di pisu sò raramenti raramenti. In prima, i zitelli sò ricumandate per alimentà una volta ogni tres longhi. Pediatri moderni è OMI insistenu à alimentazione nantu à dumanda. A data, a quistione "Quantu volte chì un zitellu vi manca un ghjornu?" Quandu allertà, hè impurtante. I sperimenti sustene chì un zitellu ùn pò micca pisà significativamente o nedobirat se u so alimentariu principal hè u latti di mamma. I parechji ùn deveru micca troppu fugliassi è cercate una risposta à a quistione di quanti volte chì un zitellu deve di manghjà, se u zitellu sò aggradèvule è si cumpone attivamente.

Sì a mamma pruduce u zitellu cù u latte maternelle, hè difficiule per stabilisce quanti grammi u zitellu hà manghjatu. Hè pussibule urientà solu à a so ganancia in u pesu.

Quantu deve manghjà u manghju?

Sì, per una ragiuna o l'altru, a mamma hè furzata à scorcherà u zitellu da u so pene, a norma di u pesu d'altru deve esse prestu assai più attenzione. In i zitelli à l'alimentazioni artificiali un ordine di magnitude hè più cumuni in a corti è tagliu di pisu ca in i zitelli chì anu amatu.

Quandu si nutria u zitellu cù prugrammi è mischji, a mamma deve currettamente calculà a quantità necessariu per u zitellu. I ritmi mensili di u pesu di u pesu, cù l'aiutu di quale pudete stabilisce quantu elli hà bisognu di cunsuma a misura o muggito:

Ai 5 mesi di i zitelli sò ricumandate per alimentate 6-7 vittori à ghjornu. Hè u più scuperta più grande a notte è ghjiru à 6 ore. Dopu à quattru mesi, pudete cambià à 5 mancu à ghjornu.

Quantu volte ci vole ch'e avete un zitellu à l'età di 1 annu?

Doppu a fini di u periodu "infante" in a vita di u zitellu, ùn ci hè micca urdinatu di calculà quantu u zitellu à l'età di 1 annu hè alimentu. I pediatri ricordienti à adduppendu a norma di u voluminu di u ghjornu di l'alimentariu per i zitelli d'un annu à l'1,5 anni - 1000-1200 ml per ghjornu. U numaru di pranziari sò ridduciuti finu à 4 volte. U valore caloricu di nutrimentu in i zitelli di sta età d'esse 1250-1300 kcal. In u ghjornu hè distribuzutu cum'è seguente: u scòppu cuntene un 30%, lunch - 35%, lunch - 15% è cena -20%.