Plantendu pioni in a primavera

Peonii sò cuntenti di cultivà in i so lochi diversi ghjardinari. È in fattu, a pianta hè distinchendu micca solu da a bellezza è a varietà di colori sulitorii, ma dinò da a natura di u decoru di u castagnu cù culotte. Hè cunnuscitatu chì u megliu tempu per u sfruttamentu è transplantatu sta cultura di fiori hè u principiu di u vaghjimu . Ma spessu ci hè l'amatori di fiorità interessate in a quistione: pudete cultivà e pesche in a primavera? E se questu hè pussibule, cumu nantu à a pianta à e peonii in a primavera?

U tempu di piantà pioni in a primavera

Hè cresce chì u piume di piume in a primavera hè carcu di assai difficulità: i pianti sò malati, perchè i rindati sò intruti in u crescita; sottu cundizioni avversi, a morte di arburi trasplantati hè prubabile. Ma s'ellu ci hè una bisogna, i prufessiarii di fiori vi ricumandenu micca di perdià u tempu è di pidà l' arbore è l'grassy pions in a primu mumentu prima ch'ella hè a neve vede e rinfrisa finu à u focu di a pianta principianu per sviluppà. In a zona climatica fugliale, hè chjaru a primu decenniu di aprili.

Cumu puderà plantà peonii in a primavera?

1 strada

Hè megliu piantà i poniami cù un capriccio di a terra in u prossimu di primavera in precintanti di piantazioni prutettuti, a prufundità hè di circa 70 cm è u diametru hè 60 cm. Una distanza di almenu 1 metru hè mantinuta trà i depressioni per fà a vegetazione di l'arbulu cumpletu. À u fondu di u pitò furmà una strata di sviera di grappa o ladri rotulati. Cumplementu, una strata hè creata da una cullizzioni di humus è purtata in quantità di 200 g di fertilizzanti di potassiu è superfosfatatu. Cusì, a tappa di nutriente in noi ci vole à esse a mità di u voluminu di u fossu. In cima di u terrenu fertili, chì era straccatu da a fossa di u fossu. Plantemu a pianta à una prufundità di 10 cm. À u stessu tempu, l'arrabbiarii devenu esse diventatu currettamente è tagliate i rizzi in a terra 3-5 cm. Hè impurtante chì quandu pruduce i radichi di a peonia ùn tocchi in a staghjoni di u fertilizante. In ghjiru à l'arbulu un pezzu hè fattu, a pianta hè cultivatu assai. A fine, hè vulinìbile di mulch using peat or peregrushego humus. In i casu estremi, pudete furnisce un petit munimentu di residualità di u sustegnu.

2 viaghji

Sì e cundizioni climatichi ùn permettenu micca u pione di pezza direttamente in a primavera in a terra, pudete plantà e piante in un cuntainer è mantene una temperatura di 0 ... + 2 gradi. Cû avventu di novi rimède, hè bisognu di assicurà a cultura di u fiore cù una bassa pustola è cura per questu, cum'è una fiore in a stanza. Cù u stabilimentu di clima cusì tranquillo, l'arburete si sò piantati in terra aperta.

3 modu

In i primi dui mètudi, a ripruduce di i fiori hè stata fatta à dividendu l'arbulu. A primavera, a pianta pò esse multiplicata da stati. Per fà questu, fate un boxu nantu à u ramu senza un fondu di 50x50 cm è una altezza di 30-40 cm, aghjunghje a chjera à quellu u raffu. Quandu a peonia si sviluppa, i vucali è e corpi di rinnovazione sò furmati nantu à i vignoli. In u principiu di u vaghjimu, i zucculi nantu à i novi rinu eranu chjappu è cultivatu in u viticulu.

I precondosi bisognichi per u pianu di pianti

In u primu annu dopu à vende, a peonia dumandassi l'attachete maiò: hè necessariu à l'acqua puntuale è ùn dete micca a pianta in tuttu chì e furzà annantu à a furmazione di un arbulu forte forte.