Stufa di fugliale cù e mani

Clochroom oghje ùn hè più un privilege di i richi, micca un tributu à a moda, ma un spaziu còmicu è praticu induve e cose sò lucalmente situati nantu à i prestiti. Pudete cumprà un guaranje per esse, è pudete fà prestu per ellu stessu. Scupremu cusì.

Cumu fà un lignu di legnu cù i vostri mani?

Per a pruduzzioni di stantoni in legno di pinu o spruce hè megliu adattatu. I fugliali pò esse di ogni misura, planchjata o micca planed. L'unica cunnizzioni hè ch'ella deve esse segata.

Per u travagliu avemu bisognu sti strumenti:

  1. Prima di tuttu, hè bisognu di marcà e cartellerie in cunfurmità cù e dimensioni obligatori cù u lapisu è u capu.
  2. Pone a tavule nantu à una superficia plana è aghjustò e cose infurmazioni necessarii da elli à i fili chì anu spuntatu prima.
  3. Se hè necessariu di cutà elementi rive, hè megliu utilizà una puzziche.
  4. Scratch tutte e primi primi aspetta, è po sandpaper fine fine. Se utilizate un pianu micca pianu à fà un eddu, tagliate tutti i nodi da i filamenti è fendu cura di tuttu a superficia cun cartafice. Tutti i ranchi e irregulizzii estenu cuparti di putty.
  5. Scopre ogni ditagliu cù vernice. Dopu chì hè stru assuluta, avemu appigatu un'attra capanna di verniciore è lasciate à seccu.
  6. Marcaremu lu locu di sguassa di prestiti in u vestu.
  7. À i punti di sicurezza aghjustate i foraggi.
  8. Se cullate una tavulera fatta da mano da u boscu, direttamente in u muru, da per a rimbregazione utilizamu tingli è venti. Scopre i so capelli cù putty. Fixemu i cantoni d'altri mobili.
  9. Stufi per u vestitariu, fatti da i so propri mani, sò pronti.