A porta di a Feng Shui

Parechje persone in a pianificazione di a so casa sò guidati da a pratica chinesa di Feng Shui. Hè cresce chì, cù una prucissioni propria, a casa si sà chjesa di i flussi di viaghju propie di qi, chì portanu a pace, a salute è a ricchezza à a famiglia. I sperti di sta pratica crede chì l'energia qi entre à a porta di a porta, cusì u so arrangiatu deve esse appruntatu rispunsevule. A porta di l'intrada hè chjamata Feng Shui "a bocca di a casa" perchè quì i currenti di energia vitale sò mandati à e persone entente.

Avvisu nantu à u arranzu

A l'energia di u feng shui hà travagliatu bè, averete bisognu di utilizà e seguenti cunsiglii:

  1. A situazione di a porta di a porta hè Feng Shui . Ci hè necessariu chì a porta si vultò à un spaziu apertu (terra wasteland, patio di jocu, patio in noblesse). Eppuru, si ùn ci hè micca "shooters secret" in fronte di a porta di a ghjustizia, chjamate ghjunge, platti par satellites, spiers, ringii persone. L'ùnicu, quì sopra a porta pò colpa una lanterna, illuminate ancu u ziferitu di a casa.
  2. U culore di a porta di a porta hè Feng Shui . Hè u culore chì dirighji u flussu di u qi in direzzione dita. Allora, se a porta hè russa , promete fama è salvezza, verde - vitalità, amarela - un grande numaru di invitati è leali. Quandu sceglie un culore per a porta, unu hè ancu guidatu da a so pusizioni in relazione à i costi di u mondu.
  3. Induva chì a porta apre . U spaziu in l'intrata ùn devi micca bluccatu da chaises, pudeti padded o curbstone. A porta di a ghjustizia ùn deve esse ghjustu nantu à a scala, voi o spartimentu. Eppuru, seppettu à l'intrata à a casa hè un arbre, una funtana di casa o un vasu cù l'acqua.

Parechje persone si dumandanu sese hè pussibule di hangjaranu un mirroru in a porta di a porta nantu à u feng shui, perchè un ispille hè cunsideratu cum'è un assistente splendenti in cumpagnie una casa cù energia positiva. In ogni casu, in u casu di a porta di a porta, a superficia riflette, à u cuntrariu, scantari a furtuna è ghjudicate. Hè desirabili chjappà u spitu un pocu strata, perchè chì a porta ùn hè micca riflette quì.