Luce in l'internu

Luce in l'internu di l'appartamentu hè sempre cunduttivu, perchè hè grazia à a lumera chì tocca à u spaziu è i detallsu di l'internu, facendu a nostra moruzione un cosiness e l'atmosfera. In ogni casu, a luce in u disignu, se utilizate indiziaremente, pò ghjucà un locu cruel: ponu enfatizà i difetti di e pareti è u soffiu, reduzanu visualmente l'espai è facenu "pressionà". Per evitari cunsultate, avete bisognu di capiscenu i modi principali di luminosu decorativu è i modi di l'usi.

Allura, ci sò 3 tipi d'illuminazione: funziunale, di travagliu è accentu.

A luci prima hè utilizata per creà visibilità in u spaziu à tuttu. A luci tali riflette fora di e pareti è u soffiu è "cobre" l'area massima di l'abitazione. U prugettu cù a luci basa includenu parechji reguli:

  1. Luce ùn deve esse "flat" (cum'è ciò chì si usa in uffizii). Questa lumera passa una travaglia fissa, annantu à un certu oggettu, è ùn micca illuminà l'internu in tuttu.
  2. A lume ùn deve esse bianca, altru di strumentu distralla a casa. Chì sia un oghjanu groente, cale è micca cutu.

L'illuminazione di u travagliu deve esse 3 volte più brillante da u principale, è deve esse usatu cù ellu (per evità l'overstrain visual). Cum'è una lumera di u travagliu, hè piacevule d'utilizà lampi di staghjoni è di tavuletta, o inserenti di u halògenu in u corpu di tavulu.

A luminosu Accent crea un fulgurante brillantore à l'orgogliu di u vostru internu, è sguardi nantu à u fondu di u restu di l'abitazione. U dissenyu generale di a lume à l'appartamentu, cù l'accentu di l'illuminazione, deve esse minimalisticu, è u flussu di lume à l'artu l'oggettu duverà esse 3 volte più brillanti. A luminaire in questu casu hè megliu esse muntatu in u pianu, o in u limitu, perchè i raffi riflessi "vicinu", è ùn anu ugliatu l'aspettu.