Carne à Rete

A vucchina hè un platu, definitivamente festivo. A so presa, ùn pudete fà coccia, esige una inspirazione culinaria è una paura di pacienza. Ma u risultatu di a vigilia da cucina hè quarchi ura, i vostri parenti, semi assicurati da esse, apprizziarà!

Cumu pudè cocilu bagnu cun gelatina?

Ingredients:

Per a marmilla:

Preparazione

Scopre u bagnu maiò. Prisalivaem è frittura in u brasru di a cumpagnia di meza ravantagni, scorrini i cilivi. Allora putate in u fornu, cale à 200 gradi, è purtate a carne à a preparazione, per regurgenu l'acqui di u sucre di furnier. Emu cocciatu u caldo di vitedda d'ossi, radichi, zappiani è un focu tutale. Ùn vi scurdate di salinu è aghjunghje spices. È per fà u brou trasparente, cacciammu u scum da u tempu. A gelatina cumpona l 'acqua è lasciate per svegliarete cumu l'urdinamentu nantu à u pacatu. Pundu u poveru in u caldu prestu è liggeru pocu friddu, è calene nantu à u caldu pianu finu à chì si disolvi cumplittamenti. Cool the broth filter through a sieve.

U viteddu femu chjude in fette è fugliate nantu à i platti. Aghjusteghja colti di ova di cavilate è zamburi di carri, salchicante. Fate tutte ssa bellezza cù gelatina è mandi à a frigorifera per frenu.

A ricetta per a vapeur jellied in u multivariate

Ingredients:

Preparazione

Un pezzu di carne è langue si mette in un carattere annu. Quì ci mandemu cipolle sbagliati è carotta. Rete cun l'acqua una parechji centimetri sopra à u livellu di carne. Solim, tira u pappelmo è a foglia. Paghjate a tonda è invita nantu à u mudellu "Quenching" durante 3.5 ore. Aprire 40 minuti prima chì a gelatina hè pronta à vintu a mezza vetru di acqua fervente fridda, mettite è lasciate per svegliate. U multivindatore ùn si hè apertu, ma solu 15 minuti da u signale. Pigliemu a carne è a lingua. Quandu si richezze, aghjustemu a pelle è tagliate in tagliati finti, cum'è a frasca. Aghju nantu à u fondu di a forma profonda. Scorciamoci caratteri zuttati figurativamenti zuttati. In u caldo friddu, aghjunghjulu a gelatina, feritu è ​​pour a nostra carne. È quandu hè sparatu in u frigorificu, l'aghjustà a parte per seccione è a mette nantu à i pezzi. Scorchemu cù cungii di furmagliu è immediatamenti, mentri l' arghjintinu ùn cumincià à friddu, serve à a tavula.

Cumu fà a caratteria ghiaia da u furmiu è u pollulu?

Ingredients:

Preparazione

Pochi di porcine 5 minuti in un poianu di acqua fogera. Allora sempre bagnu bè scraped. Pudemu in una pienza è l'impiarli cu l'acqua neia (duveria circa 2 volte più di ciò chì pensa à avè u caldu). Fate una furmazione, rinfriscà a scuma è torcia u focu à u minimu. In a meza ora, pusendu in u stessu pollulu è carne di picca. U pezzu preferentially preliminarily obsmalit è, se hè abbastanza grande, corse in 2 parte. E cipolle è l'agliu tutale, impuru, in legatura in pezzi è dipping in brou ebberu. Mandemu dinò carotti in grani circustrati. Solim. Coglie u fruttu nantu à u focu bellu, peri puliticamenti a scum, finu à chì a carne cumincià à fà separà da l'osse. Questu durarà 3-4 ore. Aprire una ora prima di a preparazione, aghjunghje u pezzu.

Agghjunghje a carne. Quand'ellu si ritrova, tagliate a valezza in molti cubbi, è in a puddastru, si separà a pulpa da l'osci è i pelli è desassembramentu in picculi picculi. Filtru di Brodu.

A cugliera cociata pò esse scartuta o pulita a vulintà, finamente annullati è aghjuntu à un pruvucchiu. Mentre chì tuttu hè crescenu, prepareremu i furmagli. Sti pò esse belli d'insalata ordinali, kremanki o silicone bakeware. Ma l'appiegazione hè cusì particulare à effettue se usa alcune d'occhi vacu. In ogni casu, l'scelta hè a tòia, a tecnulugia ùn cambia micca di questu. À u fondu di i moldeddi diffusi zucca carveda, un ramitu di verdura, carne. Quì, ancu, puderete amparà a vostra imaginazione, è aghjunghje un granellu à graned in prugne, cubi di pappagallo búlgaro o inflorescenzi di bruni.

Fate tuttu u caldu, è quandu ha purgatu à a temperatura di l'ambienti, a mandemu à u frettu. Per una estrazzioni senza pezziu di sferenze da u moltu, ci allora aghjustassi per un pocu tempu (ma micca solu) in l'acqua calda. Un studiente in una cunceta t'hà parechji sicondi d'un "calziu". Allora purga cù cura, cum'è l'ova u normale, è stanu nantu à un pezzu foru forse chì si trova insalata fresca.