Acostumatu a ungles 2014

Una donna, creendu una moda di stampa, pensa à literalmente à u più chjaru dettu, senza scurdà di a belle manicure, perchè e unghje sò una carta di a donna di a moda. Unità sò primi di tutti custi, chì ghjè oghje ci sò assai pochi di donne chì si importa di a cundizione di i so unti.

Ma, sfurtunatamenti, ùn ogni donna pò ghjasturà di unghji boni è forti. In certi, sò assai alluminati, l'altri ùn pò micca cultivà u dirittu. Grazie à i tecnulugii muderni in u 2014, ogni donna pò avè unghje fermu è bello, unificatu.

Sò e unghje sempre modisticu?

A data, l'estensione di ughjettu di moda sò assai populari, perchè ogni dama, senza esvisione, hà una grande opportunità per aduttà e so ungi.

L'estensione di unghie hè in salotti di bellezza, induve e maestri maestri pruponi i so serviziu prufessiunale. Eppuru, ora ci sò assai scuperte alcune in casu pudete chjudarà unghie per un prezzu più prezzu, ma avemu cunsigliatu di turnà a vostra salute à e mani di un prufessiunista chì guarantisci a qualità.

Allora, a buildup di unghie hè divisu in dui tipi: acrilica è gel. In u salone vi cuntene à tutti l'avvanzi di ogni genaru, è pudete fà a vostra scelta.

In u 2014, l'estensione di ugliu più mudlièghjani sò inturniati è forma di amanduli. I amate di u quatratu è unghji unghie finitu anu bisognu di cambià u gustu di i gustativi è si move à una forma più naturali di unghji, o almenu cù l'aiutu di un mudellu di l'ajuste visuali l'anguli.

À u disignu di i unghie, in 2014 a manicura classica francesa hè sempre in a tendenza. A tendenza più modesta in l'arti di manicura serà una cumminazzioni di l'uriginale, l'uriginale, a brilliance è u cunfinimentu.

Se vulete fabricà un modellu modellu nantu à i unghji, avà avessimu chì questa anu in a moda di applicà diverse textures in forma di petra, marmura è sabbia. Inoltre assai modesta seranu unghji culurite assai, in particulari in l'estiu, è a presenza di lussichori è stuzzichi brillanti. Per una imaginazione sbucciata, u dizmu ideale per l'ungliu hè d'appiecà un patronu bonu, queste ponu esse fiori o in moltu decoru.