Bird Park (Agadir)


U parcorsu di l'ave in Agadir , ancu chjamatu "Valle di l'Avianu" o l'Avvicinante, hè assai populari nò solu da i Maroccani, ma ancu trà i turisti di parechji paesi chì sò un locu in a cità.

Storia di a creazione

Nanzu, in u situ di u Vallu di l'Occhji, un fiume flussiatu, a so strada era da u boulevard Hassan II à u boulevard u 20 d'Agostu, vicinu à a spiaggia. Ma dopu l'annu, u fiumu siccò, e li Maroccani decide di urganizà un parc naturali nantu à questu locu.

Chì ghjè interessante in u parcu di l'acelli?

Strictly speaking, this is not only a bird park, but a mini-zoo. In altri palori, u parcru sanu hè spartutu in dui parti, unu di elli hè occupatu da eterni cù u pani, è l'altra hè dedicata à i mamiferi, principarmenti animali bianchi. I visitori pudete vede quì simu, gazelle, cervo, ramelli, canguru, capri di muntanini, lamas e macari i masciaghji è mustangi egiziani. Una varietà di u paesi anu asciuta ancu cù u clientu di u parcu: flamingos rosso, pappagalli, pavone, grues, pattini, cigni, colomi, galleri è fureste.

L'avenimenti largu è chjosu, a limpezza è un grande numaru di spazi verdi, fontane è banche in i camini, un panzunamentu di i zitelli - tuttu chistu fa l'Avigliana in Maroccu un locu pocu accittettatu è sensu di sicuru, per una vacanze famosa tranquilla è unità cù a natura. In parte nantu à u territoriu ci hè una bella cascata artificiale, statua di animali è d'avè è un picculu lagu induve puderete allughjà una barca.

À l'intrata à u parcu di l'uccelli nantu à u terraplante ponu scopre un mini-trenu turistici brillanti è andà o cavalli, chì, incidentale, sò permessi di manghjà. A proximità di u "Valley of Birds" puderete vede un museu dedicatu à u terribbili terribellu devastanti di u 1960 in Agadir, chì ammazzò parechji milla abitanti di a cità.

Cumu visita?

U parcorsu d'aus, in Agadir hà dui entrances. U primu hè situatu nantu à a strata principali di Agadir, micca questu vicinu à u centru di a cità, trà e stalle. Ma per arrivà à u parcu per questa entrata, bisognu à ghjustu a scala. In l'altra entrada, l'uccidentale, pò piglià da u bastimentu di terra. U parcicellu hè passu pocu pressu da una sera per l'altru pudete camminà per una ora è media. A durata da un à l'altru ùn hè micca più di 1 km.

L'ingressu à u parcorsu di l'alivi hè assolutamentu libberu, ma avete bisognu di piglià in cuntà chì u travagliu ogni ghjornu oltre l'urdinità definita, à dì da 9:30 a 12:30 et di 14:30 a 18:00. Circundizà, ci sò lieux hôtels et ristorants de cuisine locale .