Succu da pignotti - bona è mala

A pallida hè un magazinu di numerosi vitamini, microelementi è assai sustanzi. U benifiziu è u danu di u ghjacciu da a farina puderia vistu immediatamente, hè abbastanza à cumincià à piglià din bevi. Furtificeghja u corpu, migliurà u metabolismu, aumenta u livellu di l'emoglobina in u sangue, mantene a pressione di sangue in a norma. Questa hè una medicina vera chì aiutavamu cù assai malatii.

U vantageur principale di u zuccaru vegetale hè l'effetti benifita nantu à u sistema digestivu. U trattatu digestivu ùn solu ùn hà principiatu à travaglià megliu, ma dinò una purificazione di corpu efficae. Hè nutate chì u intestinu hè purificatu micca solu per l'effettu laxativu di l'agentu terapicuu. U vìduce sguassà tossini di u fegato. A causa di a purificazione di e ciule di i salsi di metalli pesce è radjunuculi, pudemu parlà di l'abilità di u sucre di fossa per riduce u risicu di cancer. Se interessate nantu à u sucre di fossa di bea, a so utilità è u danu, vi vale à sapè chì ùn hè micca cunsigliatu per piglià di modu regularmente cumu purifica u calciu di l'osse.

U sucre di bea Roja hè più ùtule di più preghjudiziu, perchè purifica i vini di sangue, mellora a circulazioni sangue, reduces l'estressi à u cori, è normaliza a pressione di sangue. Di sicuru, per alcuni u risultatu, ùn hè micca solu di vìviri. Hè da esse usatu regularmente, cù corsi.

Beneficu è dannu di u zucchero di frittella ghjuchendu in ghjuvantù

U zucche di pettine prima, di quale ci hè più benefiziu da u danu, hè particularmente ricunnisciutu per a donna. In u gravidenza, questu agente in quantità chì ci anu datu furnisce u ferru è tutte e minerali necessarii. Cù menopausiu, hà da migliurà a so salute megliu megliu cà i medicinali hormonal. Bei hè necessariu per migliurà a memoria , prupone una bona alimenta di u cori cu l'ossigenu.

Invece, u zuccaru di fazzuni pò esse pigliatu solu solu in l'internu. Cù u so aiutu, trattate l'angina, è sì digià in u so nasu, pudete curate rinite crònica è distingue sinusitis. Per un esse effettuu, u zitellu ùn deve micca cunsumatu immediatamente dopu a coccia. 3-4 ore avale hè megliu stallà in a fria.

Addisce ancu a durabilità, migliurà u sistema nervoso, improvisa l'aparenza.

Beneficu è dannu di u ghjacciu da beets freschi

Malgradu i vantaghji induve chì u zuccaru vegetale ùn hè micca panacea. Ùn avemu bisognu di u danu. A vanda cuntene l'acidi l'oxalichi, chì cuntribuiscenu à a furmazione di pedi di rino. Per via di u cuntenutu di zuccaru in a farina, u so zucche hè contraindicatu in i malati cù a diabetes mellitus . Cù un intestinu debbuli, u zuccaratu di fazzuni ùn hè micca cunsigliatu.