Kokořin

I Castelli di a Republica Ceca hè quasi u più bellu in tuttu l'Europa Centrale, è, vinendu quì per l'aiutu di l'òpere maestri di l'architettura medievale, seranu tanti volte. Uni di elli sò sempre pussibuli privati ​​di famiglie ricchi, è in certi castelli pudete celebrà u vostru anniversariu o nòvuru . Questi strongholds com'è Kokořín Casteddu sò cunsiderate una perla di l'architettura echjata è anu una storia especial.

Qual hè Kokorjin?

U nome "Kokorjin" hè unu di i castelli più belli in a Repubblica Ceca. Hè situatu à a regione Central Bohemia à u nordu di a cità di Melnik . A distanza annantu à questu hè solu circa 14 km. A custruzione di u casteddu hè attribuitu à l'iniziu di u seculu XIV. Sicondu l'annali, hè stata cunducta nantu à i rochietti arsu nantu à i ordini di Ginek Berkoi, un nobili di Duba. U casteddu hè nantu à un cullettu remoto, circunvicata di e fureste. In i successi guerri Hussite, Kokořin era assai distruttu è ùn hè micca ristabilitu durante un bellu tempu.

L'imperatore reinenniu Ferdinannu III durante u so regnu pruibisce a custruzione di stu situ, postu chì a strategica di u casteddu puderia amminiscenu assai l'esistenza di u guvernu esistenti. In u 1894, antichi ruins anu vindutu à Vaclav Špáček, chì u figliolu era ricustruitu u casteddu di Kokořín novu in u 1911-1918. Jan Shpachek restaurava l'apparizione di u casteddu in un stile architecturale neoghetticu. U prughjettu di risturazione è di ricustruzzione era guidatu da l'architettu Eduard Sohor, è ellu era cunsigliatu da u storicu rispunsevuli Chenek Siebrt è August Sedlacek.

Dopu à a fine di a Siconda Guerra Munniali in u 1951, u Kokořín Casteddu in a Repubblica Ceca hè nationalizzata, è in u 2001 - cunnisciutu cum'è un monicu naziunale di u paese. Dighjà in u 2006, in a Repubblica Ceca, una stata di restituia hè stata fatta, secondu chì Kokojin secondu una lotta persistenti era torna in a pruprietà di a famiglia Shpachek.

Chì ghjè interessante nantu à u castellu?

Kokořin cresce in u stile gisèticu cù parechji elementi di u baroccu. Cù crescita hè un stronghold impregnable, micca un palazzu. Dintra a murta hè una torre torna di forma cume è cù una cupola di petra. L'altitudine hè 40 m. A torre hè chjamata "bergfrit", nantu à a so culore hè una stampa d' observazione , da unni pudete ammirazioni di a vista panoramica circundante.

A torre hè decorata cù l'armala cavalleria, l'armatura hè in mostra. Certi vittoria d'observatori sò aperti. Rising à u terzu pianu, fate cura nantu à a scelta di u casteddu in i so primi anni. A proximità di a torre sò edifici residenziale. Tutti i camere sò circundati da una difesa muralla difenusa, in cima di quale ci sò di galerie. E difennii sò mati due vaccini per difendenti. U casteddu hè guidatu da un pianu di lignu, chì, sicondu i classici, hè ghjittatu annantu à una fossa.

In i palazzi internu, induve i visitadori scocate in l' scursioni , i prupietari di u patrone di pruprietariu di ricreà a bellezza storica, a unicitati di l'elementi di decoru è a chivalrie. Oghje, i quartieri viventi ùn sò micca stati ricustruiati, ma i chambres d'hôtel sò equipati dapoi i normi più muderni. Curiosamente, certi visitanti si puderanu vedere i ghjesu di u casteddu.

Cumu avvicientita à u casteddu di C Kokorjin?

Visita a furtizza è vedi u so equipamentu internu, pudete in parte di una scursioni di u gruppu, chì sò stati in i muri di a citadella. Inoltre ùn hè una occasione di stà per a notte o viaghja più tempu, cum'è chì u casteddu mudernu di Kokořin hè un hotel .

Quì pudete truvà facilmente da Praga : trà a capitale di a Repubblica Ceca è di Kokorgin da l'estazione di l'autobus Nádraží Holešovice ci hè un bus regular. A vula si dispostu per a cità più vicinu de Melnik per cullà tutti quelli chì vularanu visità u casteddu. U viaghju dura circa 1,5 ore.