Stephen Yong e Lauren Cohen

Tutti quelli chì anu vistu a serie di TV americana "Walking Dead" si sbrizza si i so caratteristi si scontranu Stephen Yen è Lauren Cohen. Dopu à tutti per a maiò parte di l'amatori Walking Dead ghjè un di i pariglii più ricciati. Glenn e Maggie Green sò cusì adurizati chì vogliu criditi chì u sensu chì hè stallatu trà elli hè crisciutu in veru amori fora di u settore.

A vita persunale di Stephen Ene è Lauren Cohen in i fatti

  1. Stephen Yong hè un co-pruprietariu di u gastronomu coreanu è di a meditare Mediteghja A Bun Shop, chì hè ancu di u so frère menor Brian Enu.
  2. Parlà coreanu un pocu.
  3. Lauren Cohen, per piglià a participazione à u filmu in a serie "Walking Dead", era necessariu di liberà l'accentu britannicu.
  4. Ella adora i cani, è in casa ella hà un retrittu chjamatu Josuellu.

Do Stephen Yen è Lauren Cohen meet?

In una entrevista cù a rivista Rolling Stone a zitella confessionera:

Stéphane è vive in quasi i casi e cose, per quessa chì in a mattina oghje sempre in u listessu cafe, andemu in u listessu grocery.

L'amici di l'attrice buchu chjamanu "Girlfriend of a guy with Asian appearance", perchè in a so carriera di cinema, questu hè a rumanzata più longa. À quistione di esse esse un romanzu entre Lauren Cohen è Stephen Hann fora di u settore, a ragazza cù u surrisu risponde:

Eppuru, ci sò, ma in qualchì pagine in e riti suciali. Sò certamente piace chì in a so vita reali Stephen Yen è Lauren Cohen sò maritatu, ma questu hè puntualmente in un universu parallelu.

In una di l'entrevista, a zitella dicia chì ama a Steve, ma cum'è un attore. Ella risponde per u so prufessionalità è i so cumpetenze.

È hà ancu un sonu incridibile, in quale hè micca imposta per ùn fallu in amore

- confessa l'attrice.

Leghje ancu

Ricordatu chì Stephen Yong hè oghji u matrimoniu cù u fotografu Joan Pak.