U Jardinu Botanicu di u Monti Tom


U Jardinu Botanicu Tom hè un di i trè jardini botani di Sydney (ancu si trova loncu di Sydney - 100 km à u livante, in i Monti Blu ). U giardinu ochju 28 ettari, è in u prubleu vicinu hè struitu per attache à un territoriu di altre 128 ettari.

Infurmazioni ghjugna

U so nome hè stata data à u giardinu botanicu in onore di a muntagna duv'ellu si trova. A parola "toma" in a lingua di l'aborigine chì anu vivutu n stu territoriu significa un fernu cum'è l'arbulu, chì vene da assai.

A storia di u giardinu botanicu principiatu in u 1934, quandu in u territoriu chì l'aserera era locatu, u ghjardinierru Alfred Branet hà cumbinatu cù a so sposa u travagliu, e fiori chì anu fornitu à Sydney. In u 1960, a famiglia Branet hà decisu di dà a terra à u Jardinu Botanicu di Sydney, ma ùn puderanu micca a decisione finu à u 1972, chì hè cunsiderata a data di a creazione di u Garden Botanicu di u Monti Tom. Però, per i visitori, u giardinu s'apre apertu in 1987.

Caratteristiche di u park

Duvutu à a so locu - U Monti Tom hè situatu più vicinu da a costa, àutru à una altitudine di 1000 metri sopra u nivellu di u mari - u giardinu botanicu hè diventatu una casa per i vegetali chì ùn anu micca crisciutu à u clima più caliente di Sydney.

U giardinu botanicu cuntene di parechji parti. In u giardinu tradiziunale in uglesia, pudete vede pastiche perenne, lettu cù aromulani mediatevuli è culinariali (i pianti, da ellu, in factu, u giardinu botanicu), duie terrazze. A terza terrazza, creata da u paisaggiu australianu Edna Walling, ncorpora l'idea di u paisaghju australianu; hè stata dicurata cù pittura perggile di lacatu artighjanali, pittura nantu à quale, basatu nantu à l'opere di l'artista brasiliano Kitja, cambia annu. "Rocu Giardinu" hè custituitu da e crescenu in rochie. Hè sceltu d'una manera chì in ogni staghjoni a kindergarten atraere l'interesse da i visitatori: in l'estiu, a vista hè piacevule à e bromeliade, in u invierno - prutezione in più.

U giardinu di Rhododendro in u quale pudete truvà e specimens recopilati da l'Himalayas à l'Hindu Kush, in l'Amérique, Eurasia hè più visitata da a fini d'invernu à a mità di l'estiu. U giurazzu isulanu prisenta i diversi tipi d'orquídee, u muscu sphagnumu, i pianti insettivori è i vegetali rari in un clima umoso muntagnoso.

In u foresta cuniferiera, pudete veddi i pianti da u mondu, cumpresi i scimberi gianti 50 metri d'altitudini è l'arbureti di Pinu di Wollemy, chì sò dinò "dinosaur peers". In a secunna "Sperisce à Gondwana" pudete vede eucaluttivi - e piante chì anu stendu micca cambiatu da l'esistenza di u supercontinentu Gondwana, chì ci era di 60-80 miliuni anni fà. Inoltre esse pudete truvà un campanile chilien, i faucieri meridionale è altri pratiche.

U Polesie rapprisenta u boscu caduviunatu eurasiicu cù alpi, abeoli è i faucieri meridionale. U giardinu di i safari di i Monti Azuli seranu d'interessu à i zitelli d'i 5 à 12 anni, postu chì pudete avè sapè in pratica diverse impresione incantevuli da diverse partiti di u mondu. Inoltre, in u giardinu botanicu di u Monti Tom, un gran numaru d'insetti, lucertuli, petra marsupiali è più di un centu spezie d'aus.

Catering è allughjamentu

In una quantità di postu pittoresca di u giardinu ponu esse organizatu un picnic - quì per questa locu spiciali sò furnuti è barbaria hè installata. Pudete ancu elli è riservà una picnicula in anticipu. Inoltre, u giardinu botanicu hà un ristorante ristorante chì serve a cucina rustica tradiziunale australiana preparata incù i più freschi. In u territoriu di u giardinu botanicu hè ancu un alloghju cù una capacità di 10 persone; locu ind'u ci vole à cuntattu cù anticipu.

In u Centru di Visitatori pudete truvà nantu à u prugramma di l'eventi è di l'esicuzzioni in u giardinu, allughjà una caddidera di a rugna o un scooter (in libertà!). Quì pudete ancu allughjà una stanza per riunioni di cummerciale, cunferenzi o ancu avvenimenti privati. In a tenda in u Centru pudete cumprà parechji poni, parapluies da u sole è cunfrunti, libri in ghjardinaghju, carte, salvezone è souvenirs.

Cumu si avvicinassi à u Jardinu Botanicu di u Monti Tom?

In u giardinu botanicu pò vi vene da Richmond da trenu - hè l'ultima fissa di a via ferrovia. Sydney si pò esse acquistatu in caru in una ora è una mezzo - una ora è quaranta minuti. Puderete immediatamente nantu à a strada B59, o cumencià u trafficu in M2 o M4, è andate à B59.

U giardinu hè apertu tutti i ghjorni da 9-00 à 17-30, u sabbatu, domenichi è i festivi - da 9-30 a 17-30. U giardinu ùn travaglia micca in Natale. U centru di u visitore è i tozzi aperti à 9-00 (u ghjornu di u settimane per 9-30), vicinu à 17-00. A tenda opera di 10-15 à 16-45. U risturante à i visitori di u 10-00 à u 16-00.