Centru di vinu naziunali


In Adelaidi, unu di i posti più inusual è più visitati hè u Centre Nazionale di Vinu d'Australia (Centre Nazionale di Vinu d'Australia) o u Centre Wine.

Infurmazioni ghjugna

Eccu un museu di vignaghjoli è vinu, chì presenta una cullizzioni di più di 10 mila variità di variità lucali. In l'istituzione, i visitori sò dettu l'istoria è a tecnulugia di a pruduzzioni: da a cugliera à l'embali. Inoltre, una tastera hè tenuta quì, per chì ùn pò micca solu di pruvà a drude du sole, ma ancu paragunate cù l'altri.

In u 1997, ci anu un avvene memorable: u capu di u cumitariu di u Centru di Vinu Naziunale d'Australia hà dumandatu aiutu di l'assistenza di l'architetturale Gox Grieve Architects, cusì hà aiutatu à sviluppà u novu disignu di l'istituzione. In uttrovi di u 2001, a grand inaugurazione di u Centru di Vinu Naziunali di l'Australia.

Architettura

U bastimentu, chì pari un canna, hè diventatu unu di i più ricunnisciute in a regione sana. Era fattu di legnu, metalli è vetro. Sta istituzione hà guadagnatu assai premiati, grazi a l'unicu modu di usà creazione ghjornu in natura. A facata esterni di l'istituzione hè stata appruvata per boxes di almacenamento. Una parti enorme di u centru hè risirvata per i vigneti. Quì crescenu 7 varietà principali di uva bianca è russa, purtati da i partiti d'Australia. Sò usati per preparà e variità lucali di una schiavi assoliva. I più populi sò: Semillon, Riesling, Pinot Noir, Merloo, Sauvignon, Cabernet, Shiraz (Syrah).

I visitori sò spessu interessate in un muru fattu solu da i buttigli. Trè mila flascalli di trè culori sò stati utilizati per a so custruzzione. In u centru di l'enoteche, ci hè ancu un muro con etichette, u numaru chì supira 700 etichetze cù e diverse marchi di u vinu australianu.

Centru oggi

Oghje, u Centru di Vinu Naziunali di l'Australia hà uffiziu di i più grandi cantine in a regione meridionale, un restaurant, una sala di cunferenza, cantine è spazii di mostra. In i palazzi di l'istituzione sò spessu urganizate diversi festioni è avvenimenti: furmazioni prufessiunali, reunioni, casali, etc. I visitori à u Centru di Vinu Naziunali di l'Australia sò invitati à pruvà circa 100 varietà di vinu, chì sò disposti in u sudu di u paese. Micca nant'à Adelaide hè u Barossa Valley, induve u 25 per centu di tutte e variità di e bevande alcoolichi sò prudutti. Ogni tipu di vinu hè fatta da un certu tipu di uva, anu osservatu passighiti clarificate è tecnulugia.

In l'istituzione sò i mape di vigneti, un mappa climatica di u paese, mostra i filmi educattivi. I visitori sò invitati per l'utilizazione di monitori privati, induve pudete pruvate à creà una vittura à u vostru gustu. Se pudete creà un vinu eccezziunale, u ghjocu l'urdinatore sarà cuncepimentu cù una medaglia di bronzu, d'argentu è di oru. U locu più interessante è visitattu in u Centru di Vinu Naziunale d'Australia hè, per suprattuttu, una cantina. Eccu avete postu circa 38 mila buttigli di vinu. Annually, l'abitazioni maghjeria circa 12 milla tara cun una vittura di 64 regioni di u statu.

Dastation

Ci sò parechje viaghji di tastu nantu à u Centru di Vinu Naziunali di l'Australia:

  1. Per principianti - quì insegenu a regula basta di tastera è offerte à tastà 3 varietori di vinu.
  2. Per quelli chì sò assai versed in a lista di vinu, hè offru una scursioni chì combina una spidizioni di ricerca è e teste di 3 tipi varietali di vinu.
  3. Per i prufessiunali in u centru, pruponenu un giru cù una degustazione di 3 varietà di vinu culligatu.

I visitori sò invitati per pruvate una vittura in una piccula cafetería, in quale pudete ancu avè un fucinaghju. Se vulete cumprà una buttiglia di vinu pocu, vale à vena à u restu di u Concours. Quì hè dispunibule una recette di 120 spezie chì hè in constantemente updated.

Cumu ghjunghje?

U centru vignaghjolu hè situatu vicinu à u Jardinu Botanicu Adelaide, in a intersezzione di Hackney Road è a Ruta Botanica. Pudete vede quì per un autobus o un auto.

Se vulete acquistà cù a tecnulugia di a pruduzzioni di vinu, sò solu pruvate o cumprà una buttiglia di sta zucca, dopu visitate u Centre Nazionale di Vinu d'Australia hè in unequivocale. I colectorli sentaranu quì, cum'è in u paradisu.