Lou Duayon: "Ùn ci hè micca spettazione - senza disperzioni"

Natu in a famiglia creativa di u direttore Jacques Doyon è l'attrice Jane Birkin, Lou Doyon ùn pudia aiutà à stà u patrimoniu di i so genitori. Questu ùn hè micca surprisante, perchè a so mezza sorella - Charlotte Gainsbourg, chì significa chì i ghjovani anni di Lu anu literatu imbuffati di una atmosfera d'autore espressioni.

Oghje l'appartamentu di 35 anni di età ùn hè solu per l'attrice è di u mudellu. Avà hà ancu accadutu à grapicate duie àlbumi cù u so amicu, u musicista Chris Branner, è era ricunnisciutu com'è vocalista è premiu in a categuria "Best cantanti". Lou hè stata filmata in pelle di fantasia è cummedia, rapprisintata i marchi di u mondu com'è mudelli, è parechji anni aviani chì a so passione principale era musica. A vita di a zitella hè chinu di u muvimentu è l'ambienti di creatività.

"A cità sana hè un museu"

Esse un nativu di Parigi, Lou Duayon parra di a so cità è cun entusiasmu, cù aspirazioni è nota chì hè stata una parighjina per ella hè una felicità especial:

"Questa cità hè insitu è, sicuru, u mo prublema. Sì compite cù l'altri capitali mundiale brillanti, ponu nutari chì Parigi hè u più chjuca. Ma ùn importa, perchè tutta a cità sana hè un museu solidu. Quì pudete tuccà l'architettura di u seculu IV, vede e sculture d'erati completamente distinti, sintinu l'atmosfera di e rivuluzzii sanguinichi è i grandi avvenimenti. Tuttu questu hè imbueddu di u spiritu di a storia. Parighja per una bona ragioni hè chjamata a cità più romantica, perchè per parechji seculi i grandi artisti è artisti anu cercatu sulitariu, creendu u mondu di i fantasies più valentinesi. È in u tempu a cità hà cuminciatu a purtari stu pesu e devu currisponde à u so statu. Quì tutti sò nati un criticu, un connoisseur. Parigiani sempre pruvate seguità a so apitzu, per guardà passu cù i tempi, ricurdendu chì assai discurbe e evaluate à noi.

"Pruvate à mè in modu diffirenti"

Talendu nantu à a so rutina ghjurnata, Lou rimette à e so radichi britannichi, chì si facenu sensu in u lamentu di l'altru è chì sò veramente sorprendu chì parechje ci credi ch'ella pò gestate per quellu di l'immensità:

"U scagliu sò assai impurtanti per mè. In a matina, e mo ravagji inglese stati cun me, chì devanu un spaziu nutiziu è completo di ovos, salsicces, bacon e avocado da mè. Ma a mo donna di a donna interna dici chì avete bisognu di manghjà una baguette cruciera cù a mantra è un croissant fragranza. À a sira, socu sempre piena di forza è energia. I sòlitu leghje, pozzu vede una filetta, è quandu ancu ghjocu a chitarra. Sugnu tantu cuntentu chì u mo amicu hè duru dorme è pò fà tuttu ciò chì a mo ànima voli à a notte. Pruvate d'utilizà tuttu ciò chì a vita me prupone, per pruvà à mè stessu in modu diffirenti. A volte pensu chì a ghjente hè stata surprised chì puderebbe fà cose diffirenti. Ogni individuu è per tuttu u so tempu. Quandu mi fate per una rivista o una movie, ci sò assai persone, cumunicazione, fuss. Quandu mi pittura, ci hè un silenziu in tutti. Per esempiu, preparava mi terzu album solu, è avà da aghju pigliatu à u studiu è travaglià. Allora serà una visita, assai travagliu è assai persone. Allora puderebbe serebbe serebbe ritimu è avvistu à scrive. Tuttu hè cíclicu, tuttu cambia. Aghju veru assai di lettura. Cum'è un zitellu, u me babbu spessu emu lettu, è sta lezziò ùn m'hà micca datu assai gioia. Ma à 10 Lighjure à Leklesio è tuttu cambiatu in sesta. Dopu ddu puntu, è è a littiratura sò inseparabbili. Nzinu cu u libru ch'e aghju vintu in amore, scopre l'amici è l'amatori, suffertu è belli, hà amparatu à a crueltà è a misericòrdia, puderia travel through u tempu è distanza. Hè maravigliosa è insanely excitant. Aghju sò dettu dumandatu si vogliu scrive un libru stessu. Per esse onesto, ùn pensate micca questu maiò. Ancu ma a mo mamma avertimenti mi cundanna chì in età vechja m'hà vedutu cum'è sàviu in a rocca. Fà chì aghju scritta da quellu tempu. Ma mentre u me tempu è i pinsamenti sò musica. "
Leghje ancu

"Hope duce u più"

Lou Duayon hè spessu interrugata per l'amore, è ùn hè micca stupidu. Tanti canzoni sinceri è parolle nantu à i sentimenti prufessi ùn ponu micca affissante indiferenti di u bellu:

"Un veru perfettu hè assai difficiule. Certe volte unseparate sentimenti sò più difficiuli di per capiscia chì a morte di l'amata. A morte ùn lasciate micca a libertà di scelta - o vi vive cù u ricordu di u to altru, o ùn vi micca in tuttu. È in amore risicu ùn ci hè un pezzu di sperenza chì duce a più. Cù sta spiranza, una persona pò campà finu à a fine di i so ghjorni, senza aspittari pi sentimi ricitari. È questu hè solu u vostru dulore è u vostru turmentu. Aviu avutu un omu insensate, era ghjovanu è senza novità, andava circà salvamentu in vodka, amici è cigarettes. Avà spessu prutezione Alan Watts, chì hà dettu: "Ùn ci hè micca spettazione, nisuna disappravedizione". Ma ogni cosa hè passatu è avà tuttu hè bella.