Monasteru di Pokrovsky, Suzdal

In u bassu bassu di u fiumu Suzdal, Kamenka stendicò u monasteru di a famiglia di donna Pokrovsky - un monumentu storicu è architetturale di a cità antica, chì hè cumprata in u famosu Ring de Oro di Russia .

Storia di u Santo Intercessione Monastru, Suzdal

U monasteru santu era fundatu in u 1364 da Andrey Konstantinovich, u prìncipe di Suzdal-Nizhegorodsky. I primi bastimìru eranu di lignu, è chì, per suprattuttu, ùn hà micca solu survivanu. Dopu, a strada di Mosca passò passendu i mura di u monasteru. L'apughjatu di u monasteru hè duvuta à l'assistenza finanziaria di u prìncipi Vasily III. U fattu hè chì in 1525 in u monasteru u sposu di Basil III, Salomoniya Saburova, chì fù accusatu da a donna di a infertilità, hè statu furmatu cunfurzata in una monja. Dopu, Salamone, in u votu di Sofia, hè canonizatu da Sofia Sofia. E so reliqui sò sempre manteni in l'intercessione Monasteru di Suzdal in cancellu chjaru. Eccu, forcrittu mantene è altri rapprisintanti di a nubiltà - a mòglia di u prìncipi Vladimir Staritsky Evpraksiya, a donna è a fille d'Ivan the Terrible, a mòglia di Petru I è à l'altri. In u 20 anni di u XX sèculu u monasteru era chjusu. True, in i 60 anni i travaglii di restaurazioni hè stallatu quì, un museu hè statu apertu. In seguitu dopu à u complexu hè stata postu hotel cù un bar è una sala di concerti. In u 1992, a vita monastica ci hè torna riturnata.

Caratteristiche di l'architettura di u Santu di Patruzione Protecca di Suzdal

U centru cintrali di u cunghjuntu di u monasteru hè a Cattedrale di l'Intercessione di Suzdal, custruitu in 1510-1514. Hè un temple di quattru piadi cù una galeria aperta di dui i stori, apses adjoining. Fora, a catedrale cù i muru bianchi hè stata apposta cumanda: pilastri, frisu da arcati è culonni, quattru zakomari. A chjesa chjera di trè capiglii in tamburini cù un finestru ristrettu.

In seguente à a catedrali si trova una torre torre (XVI-XVII seculu) in a forma di un octimu, cunnessu à a catedrali per una galeria cummùbuli. In a parti nord di a cattidrali hè a Chiesa di Sanatoriu di Zachatiev, custruitu nantu à e ordini di Ivan the Terrible dopu a morte di a so figliola Anna. Circundendu puderebbe vede è parechji appartamenti auxillarii: una casa arregistrata, una cucina, un cellulari, magazzini di a fine di u seculu XVII. U Monasteru di Donna Pokrovsky in Soussdal hè circundatu da una fissa cù turrisu octogonal cun anguli stretchi. L'intrata à u cuncultu monasteru era marcatu da i Santa Gates cù a Chiesa di a Resurrección Beata (u principiu di u seculu XVI), chì eranu usati cum'è una chiesa è una torre di furtizza in u stessu tempu.