Un zitellu hè feritatu à a scola - chì fà?

A cruelità di u zitellu era sempre è, cum'è regula, si manifista fermu forte. Ogni sapiulu chì in a scola, i dèbbuli sò spessu intimuriti: chjamanu, sguassate è spoiling things, kicking, etc. Ancu, pare, un pezzu frívolu, cum'è un insulte insulte, pò pettini cumbattiti nantu à a psiculugia di u culuniale, infundisci danni irreparable. Cosa da fà à i genitori, se u zitellu hè offentatu in a scola, prima di tuttu, per capiscenu a situazione.

Cumu si cumpurtava di i genitori?

Ci hè parechji problemi quandu un zitellu hè offentatu in a scola, analizà ciò chì si ponu truvà qualchì suluzione generale:

  1. Unusual appearance: occhiali, capelli rossi, etc. Cridendu, ufficiale "four-eyed" o "Quandu u missiaiu anu u matru?" In quessi situazione pudete sente bellu aspetta. Hè assai impurtante per insignà u zitellu per esse fieru chì ùn hè micca cusì tutti l'altri. Per fà questu, hè bisognu di truvà una persona (un attore, un puliticanti, etc.) chì hà u stessu signu pocu cumu, ma piace una grande autorità in i zitelli. Ancu per questu, pudete avè cambiatu u capellu cuticu o a forma di i vetru un pocu.
  2. I disgrazia chì deve esse eliminati: preparazione fisica fisica, sopra pisu, difetti di parlà, dentate tortu , etc. Se u to figliolu hè feritatu à a scola per questi mutivi, allura u zitellu tocca l'aiutu di un spicializatu: logu di terapeuta, dentista, etc. Hè assai mpurtanti quì ùn ùn permettenu chì a situazione si slide, è ancu s'ellu ci hè micca un finanziariu, da quì cun qualchì problema, per esempiu, cumplette, pudete gestione in casa nantu à u vostru propiu.
  3. Cose insale. Chì parenti hanu fà chì u zitellu hè offentatu in a scola da a causa di a mancanza di cose belle è caru hè una quistione chì porta parechji à un mortu. Di sicuru, avete bisognu à cunvince u zitellu chì ellu pareva parechji vantaghji, in più di sustenimi materiali, avete bisognu à esse fieru di a vostra cunniscenza, i vostri rializazioni, i razzi cenni, i raccolari è, sicuru, duvete aiutà a porta cù qualcosa. Per esempiu, per mudelamentu di l'aire, robe artighjanali o visitate una mugula populari.

Tuttu chisti sò situazioni chì ponu esse resolvi senza participà à l'altri. In ogni casu, se u zitellu hè minatu in a scola da i so cumpagnie di classi, causando danni in iperazioni persone, l'invucazione, i danni di e prutezione, i ghjente avemu bisognu di parlà cù i prufessori è i genitori di l'abusanti, è se chistu ùn aiuta micca.

Inoltre, per ùn offend à u zitellu à a scola, hè cunsigliu per leghje una preghiera à l'Àngel Guardian "Per pruteggiri i zitelli di e calamità è disgrazia". Hè aiutà à prutezzione di u zitellu chì passava à u prima sceltu, è l'ubligatoriu.

U testu di a preghiera: "Pighate, u mo cumpagnu di bon cumentu, chì m'hà benefessu, hè alloghju à mè cù a so luz, hà prutigatu di tuttu u disgraziatu. E nè a besta hè fierce, nè l'inimitariu hè piticu ch'è micca. È nè l'elementu, nè la persona dashing, ùn mi fate micca arruvinà. È nunda graziu à a vostra diligenza ùn fà micca fà male. Sottu u to santo patronatimu, sottu a vostra prutezzione, quì l'amore di u nostru Signore ricivete. Cusì l'amuletere di i sti figghi inespicamenti è senza peccatu, quellu chì mi piace, cum'è Ghjesù hà urdinatu, pruteghja da tuttu ciò ch'e aghju prutettu. Ùn avemu micca friddizza cruel, senza nemicu, nisuna elementu, micca dashing person hannu dannu. Ti precu, Santu angelu, u campiunatu di Cristu. È Diu voli per tutti. Amen ".

Per sintetizà, vogliu dì chì u più impurtante in questa situazione ùn hè micca di ridivà di u prublemu in qualse modu, ma di pruvalla di resolviri. Hè assai impurtante per u zitellu per sente l'aiutu è a cura di a famiglia.