Stile gòticu di u Medievu

Gòticu - un periodu di tempu in a furmazione di l'arte medievale, caratteristica di l'Europa Occidintali, Centrale è Parzialmente Eastern da u XII à u XV-XVI sèculu.

Gòticu sustituìu l'estilu Romanescu, eventualmente u sustituì. Quandu si parlà di u stile gòticu, averemu spessu ciò chì significheghja un stile in architettura chì hè carattarizatu da a "grandezza enormi". Ma ancu di u Gotic in rigioni di tuttu u mondu di l'arti: in scultura, pittura, vitraghju, freschezza è, sicuru, trova a so riflessione in moda.

Stile gòticu di u Medievu in ropa

Stile di l'articulu gòticu in vestiti diventanu proporzioni gabbiani allargati, cumuni à pruporzioni di l'architettura Gotica. I motivi di l'archi puntuati, è i fillepi persi di i scarpi, è i capelli alargate di a forma punita sò echicati.

I mudelli sò sfarenti, sfumanti brillanti (dopu culore spumante si prisenteranu in l'estilu gòticu), u preferitu trà e tessili hè velitu. U vistimentu hè una décorazione cù assai ornamenti, a maiuranza di motivi di pianta.

A robba di una donna medievale era di una casetta è un kamiz. A so volta, a casetta anu incluitu un cima ristretta, una fala larga cù l'indiatura di u spinu o a partenza. I rascati principali di u cutdu eranu una cintura allargata, un tren obligatoriu nantu à a falda (u più longu u trenu, a donna più nobili), è era ancu possibbili per fuglià u teddu è davanti à a fiora, in l'abdomen.

U roba in u venditore era rapprisintata da i chjavi di ghiaccio, chì sò stati firmati in u cunchju cù una frenu.

A più grande pupularità di i toccatori hè stata utilizata da u muntantariu. In a forma, pareva una crescente in ghjinirali. Inoltre chì e donne anu purtatu maiò massimu cù dui "cornuti".

Ropa di donna di l'Inghilterra medievale

I vistimenti di e donne di l'Inghilterra medievale sò una modesta siluette di un vestitivu, un corpu biancu, una figura stretta, ma micca strutu di u corpu. Grazie à i strazii straziali chì sustegnu a fascia di u fronte, una cotta vede sottu. U corpu è e manghju sò stati cun velvet.