I ciprésti di masticu da i mani proprii

Molti anziani crianu cunti fantasticamente cusì diliziosu, è si i decuranu più apprupriamente, pigliate una opira di l'arti in ogni sensu. E ora avemu da aiutà à risolve questu edizzione, vi diceremu quantu rapidamente è faciule fà cose per fà figurine per un pastellu di masticu da mani stessu.

Perchè masticu? Sì, perchè hè faciule fà cunghjilletta è voluminosa da stu materiale còmico. È pudete ancu fà u masticu per sculptà i vostri figuri.

Cumincià à domiciliate cumpitenza hè, forsi, cù u mastru di zuccaru. E sulu dopu pruvate di cocilu è moffa da latti, gelatina è massa di chocolate.

I figurini di u masticu cù i so mani - una classica maestru per i principianti

Questu elementu di u cuncepimentu cù un trenu hè adattatu per i raggioli è di e donne è hè abbastanza simplice di fà, perchè i principianti sianu puderi cocilu.

Per principià, puderemu sparghje una salchicha grossa da u masticiu veru, da pudemu dà l'una forma di una barità cù qualcunu aiutu ubbligatu è facenu un borde unipochi. Questa serà a basa di l'locomotiva.

Avà skate i dui e so salsicce, ma hè più corta, una sciuglienza da l'estremità, cusì chì l'arghjintivi sò chjati, umucciu a cima di a basa cù l'acqua è aghjunghje vicinu à a chjamata cima. A seconda salchicata curretta hè furmatu cum'è un ladrone ladrone.

Fixemu u "ladrone" di l'altra parte di a basa, di listessa manera, solu in una pusizione ghjustu, questu seranu a cabina.

Da u masticu blu si pudemu carve finestri rettangulari è roti. Avemu bisognu di 2 vituglii, 2 roti enormi è uni pochi chjuchevuli, secondu cumu quanti autucati sò. U numaru di carusi pò esse uguali à u numaru di anni di l'anniversariu. Agghicà à i lati di a finestra è i roti (2 grande è 4 petit).

Avemu bisognu di un rectangulu per u tettu. Dientimu cù u bagnu è aghjunghje à a parti più alta di u trenu.

Un altru platu in a forma di un trapeziu si passa à u fronte, solu prelimitichi, hè necessariu di fà ribelli crucidi.

I roti sò umidi di acqua è anu attaccati à i lati.

Per a caghjunu racogliamu una salchica assai picca. Un latu di a pipe hè scioglienu cù un dittu, un pocu cuminciannu in girà, avemu un pocu indizeanu, un altru rotulu di una piccula balla.

A pipe hè stallatu vicinu à u frontal di u mutore, è a bola hè vicinu à a cockpit. I carri sò simplici simplici: sò "bukhanochki" a talla di a mità di a locomotiva cù quattru roule. Se tenete tanti carusi, quantu anni d'anniversariu ad elli pudete installà candele per un pastele.