Pudemu canciari fiori interiore in u Novembre?

Comu si cunnosce, i pianti esterni sò stati traspurteri in a primavera o estiu, quandu sò attivamenti accuminciannu à andà in crescita dopu a sofferta. Ma certi volte ci sò parechji volte quandu ci hè bisognu di fà u trasplante à a fine di u vaghjimu o ancu prima di l'inguernu. A risposta à a quistione si pudete ripastu i fiori in nuvembre è dicembre, truvate quì.

Perchè u trasplantu di u fiori in u Novembre?

I ragiuni chì guided the florists, pò esse parechji. Eccu i più cumuni di elli:

  1. Se a pianta hè attaccata da e parolle chì in pocu tempu anu capace di destruzzione d'una fiore, u trattamentu immedariu di a fiora cù fungicidi è sustituzione di u pianu è a so capa suprana hè necessaria.
  2. Succe chì in u crescente di veru estiu, u fiore ci hè un'esigurtà in a grandezza, è a pignata hè ovatamente diventendu. Per esse u sviluppu ùn parta, prununna un trasplante à una grande capacità.
  3. Ciappellà u crescenu, u povimu statu di u fiore hè ancu una occasione per u trasplante à una nova terra fresca. Dopu tuttu, si u territoriu hè vechju, troppu cumpressu, u sistema di a radicali ùn riceveru micca l'ossigenu è a fiorita ùn si cede da cultivà. In casu di ripplicazioni prolongati, i razziote pò pudè è cusì ponu ancu perdienti à perdienti i vegetali si ùn ci micca trasplantatu in tempu.

Trasplante o trasbordaghju?

Hè deve esse stati pronti chì u trasbattimentu di e piante in u vaghjimu hè più preferitu chì u trasplante. Semplvarvi susteneurà u tarritoriu ùn deve esse solu se u sistema cavallu hè culpritu da a putenza è deve esse sfuali parziale.

Trasfurmanu a pianta, un'antra treme di l'excedente di a terra, ma i radichi ci anu persu in a prussima prutezione ch'elli eranu in a pignatta. U trasbordazione di u fiore si faciule in un cuntainer, 3-4 cm di diametru più grande chì l'upertu.

Dopu ad annunziò nantu à a dimensione di un pignattu novu è avè un primu, avete da principià u trasplante. Per quessa, a pianta duveranu esse prumittutu antru antu, per fassi una facilità per separà da e pareti di u pome.

À u fondu di un novu contenedoru da 3 centimetri di foglia dilata per u bonicamentu di u bacinu, senza ubligatoriu di i tocu. I vegetali cun u sistema di e razzi superficialu pò esse spurtatu ancu a mità di u pome, ma digià in cima di u locu.

In i fiori cù steli lignificati ùn deve micca bisognu di l'impiccariata di u cùaddu. In casu di sta succorsu, puderete pisà ghjunti à a pianta finu à ch'ella hè livellu cù a tarra.

Quandu transshipping claydite imtene u prugna è ancu duranti u trasplante, poi poveru un parcu di centimetri di terra, chì ponenu un bagnu di terra cù e radichi. Intra i mura di u prugna è una bagnu di terra fresca, appughjatu cun un bastone finu per chì ùn sò micca vacanti.

Dopu u trasplante, u fiore hè bè raviatu è piazzatu nantu à un tabburettu di l'altru luminu. Ogni tipu di fertilizazione averebbe fattu dopu à un mesi è mezzo, per evità di credenze di e razziali.

Chì ponu replant in November?

Se avete digià decisu di trasplantà, hè megliu trasfirià à questu tempu quelli piani chì hannu cadutu o fallenu in hibernation. Eccu cumu, per esempiu, u slumberberger , chì hà accuminciatu à pudè ciucciu, puderanu rispundunu assai negativamenti à l'intrusioni di l'esternu è mancu ùn si fiuriscenu sta stagione.