Tè, limonu

Tè cù u limone - una buccia deliciosa è sana, se ci coceranu bè. Ajia à migliurà u rendiment di tutti i sistemi di u corpu umanu. Ci hè parechje chì anu stati cun vede magnifica in Russia. Hè stata fatta da i stazzione di guardiana chì era stancu di i viaghjatori di strada. E in fattu, tè tè caldo ciumi cù u limonu hè un bevande eccessivu, dinamizanti è refrescante.

Sta zuccaru in ogni forma ùn solu ùn sperà a thirst, ma ancu, in certu puntu, aiuta à ridette di u statu di a malatia di mooghi, è per quessa hè assai bè à u fretu è in u calore.

In certi paesi l'usu di coglie un pezzu friddu cun limonu.

A rete di a cummazione prupone una misura solu presa fora di culinaria denominata "tè cun limonu" (ancu i sacheti) è "pub di ghiaccio" friddi prifirenti, chì a qualità chì hè assai dubbitosa - in spessu, u tè hè di più gustu, hè un extractu naturali.

Dientete cumu fà tè cù limone.

Quelli chì averemu da esse da bevedà, hè megliu à cresce u tè in un modu classicu è aghjunghje un slice di limonu o un zitellu di limonu à a tazza. Pudete fugliate una porche di limone cù una cullette. Sicura chì serà megliu se u tè in a vostra cupola rinserva un pocu, in u zucchero di limonu passendu in tè, u massimu di vitamina C ferma, chì si spende in altitudine temperature. Inoltre, u tè troppu calellu ùn hè micca utili per a mucosa orali è u gustatore di i receptori di a lingua.

Ancu migliore, se pudete fà senza azucarera. A almenu micca aghjunghje troppu - u zuccherinu in quantità eccessivi (più di 1 cucurrucina per 150-170 ml dispunite ancu u gustu di u tè). Hè megliu fà tè cù meli è limonu.

Tè cù u melone è u limonu

Per fà questu, in una tazza di tè crisciatu pocu aghjunghje 1-2 culleretti di u melatu (u melicu ùn ùn piace micca altitudine temperaturi), preferibile cù un gustu diffunditu. Questa bevanda aiuta cù i friddi è a calà prima di vultà in u lavatu, soprattuttu se u tè ùn hè micca forte.

Tela verde con limone

U tè hè definitu senza delta senza zuccheru è senza meli. In questa versione, hè megliu per aghjunghje petali di jasmine (in u clima fretu friddu) o foglie di crisantemo biancu (dannu un gustu particularmente fine) à culle.

Tè, limonu è mint

Per calvi (nclusa l'estomacu), pudete fà tè cù limonu è mint. Per fà questu, quandu pruduce u tè caldo in una tazza o tazzuletta, hè abbastanza per aghjunghje una petite foglia di menta, è quandu un pocu stiffens, pudete aghjunghje un fette di limonu.

Semu devi esse nutatu chì in a mancanza di limonu sò perfetta sustene a limintola (bagnu di limoia) o lemongrass - com'è foglie è bè (pudete cumprà à una farmacevule). Schizandra hà un forte u tonificazione, cusì hè accadutu assai poveri è cun cura. À particularmente attente cù lemongrass deve esse quellu chì avianu prublemi cù pressione sera.

Tè Ginger cun limonu

In i ghjorni specialamenti friddi, hè pussibule di preparà a te ginger cun un limonu - una prudenza bè cumparativa (è prumove "ardente" di grassu). Per fà questu, hè megliu per fà u tè in una piccula terme à l'una cun l'arradela di ginger, cut in tanniculi finti o pezzi petite. Hè necessariu chì u tè hè infosa da almenu 40 minuti. Limone hè aghjuntu à a tazza, quandu si mette un pocu duru.

Se vulete cuncentrazione, pudete aghjunse una canna petra à tè cun limone - aiuta à cuncentrazione, aumentanu l'attenzione è espansione a visione.

Ricuvemu u regule universale di a preparazione di tè. Ùn importa micca u tè chì pudete fà, in un kettle o separatamente in una tazza, u calculu hè circa l'appressu duie: 1 cullenette "cun una scaffia" di tè secchio frescu per 1 tazza cù una capacità di circa 150-170 ml. L'acqua deve esse friscu.

Praticole prima di raffia l'acqua à fretu (è micca a me spongera internu è u detergent, cum'è qualcuni). I temperaturi rilassati per i qualità specificanti esse diffirenti. Di solitu i metudi di cullezioni sò indicati nantu à u pacatu. Dopu chì a prima sulenza hè aduprata, pudete furnisce una siconda volta (si non più di 1 ora hà ghjornu), in stu casu - cù menu acqua (1/2 o 2/3 d'una parte).