Cumu ùn esse a vittima di crimeu?

Avà hè u tempu chì ghjè terrible per vive. Andate in a via è ùn sapete micca ciò chì vi aspetta u scantu. È di colpu si robaranu, rape? ... A cosa saddest hè chì i porsi ùn sò micca micca fundati. Fighjite solu quantità diversi crimini chì succedenu, è ùn vulianu micca esse in u locu di a vittima.

Cumu prutegrà è ùn sarete vittma di criminali?

I sperti chì u penali hè di septimane seconde longu à ricunnosce a futura vittima di u so criminu in a folla. Più di spessu ciò, nun è una persona depressiva mentale cun una vacanze vacillante, una persona caniata, questu quì chì ùn hè micca capacitu per esercitu resistenza. Semu devi esse nutatu chì ci sò dui modi principali di persone chì a maiò sò cundiscenu in situazione pratiche è esse vittimi di un criminu:

  1. U primu tipu di vittima potenziale hè quellu di timidi è disfatta. Stu tipu di persone percive u periculu com'è qualcosa inevitabbilitati, sò pronti psicologichi per a viulenza à qualchì modu. Ùn si pò micca rebufferà, à u cuntrariu, sò senza cumpassione è senza difesa.
  2. U sictu tipu di vittime hanu bisognu di e persone chì sò propensi per a pruvucazione, sò i so propiu, spessu incunsciente, u cumpurtamentu, pruvucani criminali à i cunflitti, attrae l'attenzione à a so persona.

Cumu ùn esse a vittima di pittori, scams, rottu, frau?

  1. Hè vale averà sempre nantu à verificazione: in trasportu, in a strada, in a tenda, in l'office postale, in a biblioteca - in ogni locu, ancu in casa! In ogni locu pò stare un periculu. Questu ùn significheghja micca chì avete da esse, cum'è un paranoic, teme tuttu in tuttu è evite tuttu in u mondu, nimu. Scaricate a vostra vita abituale, ma attentu, spiciarmenti in i lochi pùblici.
  2. À a notte ùn avete micca cammellu nantu à una strada scura in i vostri auriculares o di parlà à voce à u vostru telèfonu celu, ùn pruvucate micca i criminali, avè vigilante.
  3. Se ci vole viaghjà assicuratu in u trasportu pùblicu - pusendu vicinu à u cuntrollu. Se qualchì dubbitu di passageru si intrada à u trasportu - ùn mancanu fà rispunse, ùn averite micca, ùn turnate micca.
  4. Sì a strata cun voi pruvate di parlà persone, o ancu ricchiventà annunziatu u primu fiament, ùn mi circà micca davanti à l'ochji, ùn dettu micca parlà.
  5. Fate stessu purse di risorsa, cù una quantità valore, chì pò esse facilmente datu in un rottu.

Cumu ùn esse a vittima di a violazione è di a viulenza?

  1. Se sapete chì avete da esse a casa in u scuru, ùn porta micca indumenti salvatichi, fugliali curtite, decocuulu prufunditu, ùn porta micca l'alimenti chì avete.
  2. In u scuru, ùn passanu per via di scuru, parchi, carru, prefendu i chjusi è più o menu fugliate.
  3. Avete bisognu di cunnosce u paese, è induve a polizia sò, questu hè a vostra chjesa di securità di sicurezza.
  4. Sè avete bisognu à andà in un caru cù un mutore chì ùn cunnosci micca, dà un ombri di salvezza u numeru di caratteru, chjamete i vostri parenti è li dicenu.
  5. Se ci vole passà a transizione bughju in u bughju, hè megliu caminariassi in una multitùdine di persone, se ùn ci hè micca persone, camminate longu a strada.

Di sicuru, ùn hè micca putente di prevee tuttu, ma seguitu cumandanti di simplicità simplici, avete da almenu un pocu per pruteggià di l'assaltu criminali. Cuntenevi di sè è i vostri amare!